معاون آموزشی وزارت بهداشت روز استاد را در پیامی تبریک گفت

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی، روز استاد را به اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز آموزشی سراسر کشور تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، متن پیام دکتر باقر لاریجانی به شرح زیر است:

«توسعه جوامع بشری مرهون تلاش‌ها و زحمات معلمانی است که با ایمان و اعتقاد راسخ و بی‌توجه به مظاهر مادی توان خود را صرف تربیت و تعلیم نسل‌های مختلف می‌کنند. این عزیزان فارغ از هیاهو و در محیط امن مدارس، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، در جهت اعتلای نسل و تحقق ماموریت بزرگ انبیا و اولیای الهی که همانا سعادت‌مندی جوامع انسانی است گام بر می‌دارند.

در عصر حاضر که با پیشرفت سریع و تغییرات چشمگیر علوم مواجه هستیم و در شرایطی که جریان‌های علمی میهن عزیزمان در راستای منویات مقام معظم رهبری در مسیر کسب مرجعیت علمی در منطقه و جهان در حرکت هستند، اساتید محترم کشور در کلیه دانشگاه‌های کشور هدایت‌گر این حرکت عظیم بوده و در سایه تعلیم و تربیت دانشجویان، زمینه را برای اعتلای نام کشور ایران در جهان بیش از گذشته فراهم خواهند نمود.

امروز در حوزه آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مفتخریم تا با بهره‌مندی از همکاری اساتید ارجمند در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مسیر تربیت سرمایه‌های انسانی حوزه سلامت کشور و پاسخگویی به نیازهای حال و آینده در این حوزه تلاش می‌کنیم. باید اذعان نمود که استقرار برنامه‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی که حدود 3 سال از آغاز آن می‌گذرد هدفی جز این امر مهم را دنبال نمی‌کند که قطعا با بهره‌مندی از وجود اساتید ارجمند در سراسر کشور دست یافتنی خواهد شد.

ضمن تبریک روز استاد و تقدیر از تلاش‌های اعضای محترم هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز آموزشی سراسر کشور، امید است با تلاش تمامی همکاران در حوزه‌های مختلف سلامت شاهد استمرار تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی و در نهایت اعتلای پاسخگویی نظام سلامت باشیم.»

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 763754

وب گردی

وب گردی