دیدار و گفتگو با رعنا کاظمی مهرآبادی

کتابفروشی آینده با همکاری نشر پارسه به مناسبت انتشار کتاب "دیپلماسی دیجیتال" جلسه دیدار و گفت و گویی با مترجم این اثر روز 14 اردیبهشت ماه در محل کانون زبان فارسی برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز، به مناسبت انتشار کتاب "دیپلماسی دیجیتال " اثر کورنلیوبیولا و مارکوس هلمز با ترجمه رعنا کاظمی مهرآبادی که از سوی نشر پارسه منتشر شده است جلسه پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه به دیدار و گفتگو با مترجم کتاب اختصاص دارد.
در این نشست صادق خرازی سفیر سابق ایران در فرانسه و سازمان ملل متحد و موسس سایت دیپلماسی ایرانی و محمد کاظم سجادپور ریاست مرکز آموزش و پژوهش های بین الملل وزارت خارجه در مباحث مربوط به کتاب حضور دارند.
رعنا کاظمی مهرآبادی دانش آموخته علوم سیاسی در مقطع لیسانس و روابط بین الملل در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه تهران است. او که رساله فوق لیسانس خود را با موضوع «اسلام و خرده گفتمان های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران» در سال 91 دفاع کرده و هم اکنون کاندیدای دکتری در رشته روابط بین الملل از دانشگاه تهران و در حال کار روی رساله دکتری خود است.
او پیش از این تجربه کار برای سایت های دیپلماسی ایرانی و اقتصاد ایرانی را داشته است و ترجمه کتاب «دیپلماسی دیجیتال» که در سال 2015 از سوی انتشارات راتلج منتشر شده، اولین کتاب او به حساب می آید. این اولین کتاب جامعی است که با دو رویکرد نظری و عملی به موضوع «دیپلماسی دیجیتال» پرداخته است.
جلسه دیدار و گفتگو با رعنا کاظمی مهر آبادی ساعت 9:30 پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه در کتابفروشی آینده (بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار ) برگزار می شود.

خبرنگار: بخشی پور/ انتشار سلیمی

502500

کد خبر: 763832

وب گردی

وب گردی