داوری  بیستمین دوره تئاتر دانشگاهی  با شیوه ای نو

مهدی آشنا با بیان اینکه داوری بخش پوستر و عکس بیستمین دوره تئاتر دانشگاهی را با شیوه ای نو برگزار می کنیم گفت: بنا داریم در هر بخش هیات داوران با ترکیبی از یک گروه جوان به عنوان داورهای هر بخش و یک پیشکسوت به عنوان رئیس هیات داوران داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، مهدی آشنا دبیر بخش پوستر و عکس این دوره از جشنواره در گفتگویی درباره نحوه برگزاری داوری گفت: به دلیل اینکه سال هاست در جشنواره های مختلفی همچون، جشنواره تئاتر فجر، جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، جشنواره تئاتر شهر و ... از تعداد ثابتی از اساتید با سابقه و پیشکسوت بهره مند می شویم و خلا داوران جوان در همه جشنواره ها احساس می شود.

وی افزود: با توجه به فضای جشنواره تئاتر دانشگاهی که ذات آن مبتنی بر فرصتی برای کسب تجربه است، بنا را بر این گذاشتم که در هر بخش هیات داوران ترکیبی از یک گروه جوان به عنوان داورهای هر بخش و یک پیشکسوت به عنوان رئیس هیات داوران باشد. و در واقع حضور رئیس هیات داوران به این دلیل است که با حفظ استقلال داوران جوان، نظارت بر نحوه انتخاب آنها داشته باشند تا مطمئن باشیم حقی از کسی ضایع نشود. پس از رایزنی ها و دقت نظرهای فروان گروه داوری هر بخش به شرح زیر انتخاب شد.

داروران بخش عکس عبارتند از:

شکوفه هاشمیان، علی حدادی اصل، کاوه کرمی و رئیس هیات داوران این بخش سیامک زمری مطلق است.
همچنین داوران بخش پوستر عبارتند از:

مهدی دوایی، محمد صادق زرجویان و ... و رئیس هیئت داوران این بخش آرش تنهایی هستند.
یادآور می شود؛ بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری مهدی گمار از 15 تا 23 اردیبهشت 1396 در تهران برگزار می شود.

دریافت کننده: بخشی پور/ انتشار سلیمی

502500

کد خبر: 763842

وب گردی

وب گردی