تقدیر از اساتید واحد ارومیه در کلاسهای درسی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم از اساتید واحد ارومیه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر عزیز جوان پور به مناسبت فرا رسیدن روز معلم به همراه معاونان دانشگاه، به طور سر زده از کلاس های تمامی دانشکده های دانشگاه بازدید و از اساتید قدر دانی کرد.

وی در حاشیه این بازدید، گفت: روز معلم بزرگداشت مردان و زنانی است که وجود نازنین‌شان به مانند شمعی در تبیین تعالیم الهی و علمی و پرورش آدمی برای فهم عشق، ایمان و زیبایی فروزان است و می‌سوزد تا جهان پیرامون خود را به نور آگاهی و امید روشن نگاه دارد.

دکتر جوان پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری معلم بزرگ انقلاب اسلامی، زحمات آموزگاران متعهد و دلسوز استان را ارج نهاده و گفت: امیدواریم در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال »، معلمان و فرهنگیان ایران اسلامی، بتوانند در عرصه علم و دانش بسترهای بالندگی نسل جوان و آینده ساز کشور را هر چه بیشتر فراهم کنند.

وی ادامه داد: از این رو فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات بی شائبه شما اساتید در عرصه تعلیم و تربیت قدردانی می نمایم.

وی با اشاره به مسئولیت خطیر اساتید به ویژه در شرایط کنونی تصریح کرد: با حضور دکتر ولایتی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی مسئله فرهنگی به یکی از اولویت های اساسی دانشگاه تبدیل شده و با تلاش اساتید، می توانیم گام های مهمی در این مسیر برداریم.

وی همچنین به روز جانباز اشاره کرد و گفت: تعدادی از اساتید در واحد ارومیه از جانبازان دوران 8 سال دفاع مقدس هستند که وجود این اساتید، برکتی برای مجموعه دانشگاه است.

کد خبر: 763843

وب گردی

وب گردی