راه اندازی آزمایشگاه جامع کلینیک امام علی( ره) در بیمارستان باهنر کرج

دکتر هاشمی گفت: تا یک ماه آینده آزمایشگاه جامع کلینیک ویژه مرکز آموزشی، پزشکی و درمانی امام علی(ع) کرج که بسیار مجهز است راه اندازی می شود و می تواند همه آزمایشات مربوط به بیمارستان های این استان را انجام دهد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه بازدید از کلینیک ویژه مرکز آموزشی، پزشکی و درمانی امام علی کرج در بیمارستان شهید باهنر با اشاره به ایجاد ۳۰ مطب در این کلینیک، گفت: این کلینیک برای بیمارانی که نیاز به مشاوره تخصصی و فوق تخصصی دارند مناسب است و می تواند بخشی از کار درمانی بیمارستان را هم انجام دهد.

وزیر بهداشت افزود: تا یک ماه آینده آزمایشگاه جامع این کلینیک که بسیار مجهز است راه اندازی می شود و می تواند همه آزمایشات بیمارستان های این استان را انجام دهد.

دکتر هاشمی همچنین با اشاره به افتتاح دستگاه ام آر آی در بیمارستان شهید مدنی گفت: در این دولت ۳ دستگاه ام آر آی در استان البرز نصب شده است و این درحالی بود که در ابتدای این دوره حتی یک دستگاه تصویربرداری هم در بخش دولتی نداشتیم و مردم مجبور بودند برای تصویربرداری به بخش خصوصی مراجعه کنند اما در حال حاضر این خدمات با کمترین قیمت با پوشش بیمه ای به مردم ارائه می شود.

دریافت کننده و انتشار:نیوشا یعقوبی

700/700

کد خبر: 763852

وب گردی

وب گردی