کنفرانس بین المللی زنجیره تأمین سبز در واحد لاهیجان

کنفرانس بین المللی زنجیره تأمین سبز ۱۴ اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز،‌ این کنفرانس با حضور اساتید و دانش آموختگان برجسته علمی از دانشگاه های علم و صنعت، امیرکبیر، تهران، شهید بهشتی، دانشگاه مونپلیه فرانسه ، دانشگاه مالزی ، دانشگاه تگزاس ،دانشگاه پلی تکنیک ایتالیا و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار می گرددد.

محورهای کنفرانس در 5 حوزه مختلف به حفاظت از محیط زیست و توسعه آن با استفاده از رویکرد زنجیره تأمین می باشد. این محورها عبارتند از، علوم مدیریت و اقتصاد در مدیریت و برنامه ریزی زنجیره تأمین سبز، علوم مهندسی و علوم پایه و تکنیک های فنی و مهندسی در مدیریت و برنامه ریزی زنجیره تأمین سبز ، علوم حقوق و سیاست بین المللی در مدیریت و برنامه ریزی زنجیره تأمین سبز، علوم زیستی، منابع طبیعی و محیط زیست در مدیریت و برنامه ریزی زنجیره تأمین سبز ،مسائل و راهکارهای مربوط به مخاطرات امنیتی و دفاعی و مدیریت و برنامه ریزی زنجیره تأمین سبز می باشند

به مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس گواهی نامه معتبر جهاد دانشگاهی (SID)اعطا می گردد. ضمنا به منظور ترویج فرهنگ پاسداشت محیط زیست ،حضور در کنفرانس(با و بدون پذیرش مقاله)برای دانشجویان دانشگاه های استان گیلان رایگان می باشد و لازم است دانشجویان رزومه خود را به همراه داشته باشند

برگزاری نمایشگاه سنتی مواد غذایی شمال کشور در جوار سالن کنفرانس از برنامه های جانبی کنفرانس فوق می باشد.

زینب گلشاهی مدیر اجرایی کنفرانس در نشست خبری کنفرانس اظهار داشت:« توجه ویژه این کنفرانس بر حفظ پروتکل های محیط زیستی و توسعه با استفاده از رویکرد زنجیره تأمین صنایع مختلف است هدف اصلی این کنفرانس جذب، مشاوره و حمایت به صاحبان ایده تا خط تولید و حتی مرحله صادرات محصول نهایی خواهد بود.»

گلشاهی ادامه داد: «در این کنفرانس ۳۰۰ مقاله دریافت گردیده و ۷۰ از این مقاله پذیرفته شده است. ۷ مقاله برتر در این کنفرانس یک روزه به ارائه خواهند شد».

خبرنگار و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 763859

وب گردی

وب گردی