بیانیه پزشکیان درخصوص عدم حمایتش از کاندیداهای شورای شهر تبریز

پایگاه اطلاع‌رسانی مسعود پزشکیان در بیانیه‌ای اعلام کرد که وی از هیچ یک از کاندیداهای شورای شهر تبریز اعلام حمایت نکرده است و صرف گرفتن عکس یادگاری با وی به معنای اعلام حمایت از کاندیداتوری افراد نیست.

به گزارش ایسکانیوز، در این بیانیه آمده است:

«طی روزهای گذشته شاهد برخی بداخلاقی‌ها در فضای مجازی از سوی برخی از کاندیداهای شورای شهر تبریز بودیم؛ به گونه‌ای که در برخی از موارد افرادی تلاش کرده‌اند تا با انتشار تصاویری به همراه دکتر مسعود پزشکیان حمایت ایشان را از این افراد به مخاطب القا کنند.

در این خصوص ضروری است تاکیدا اعلام داریم که دکتر مسعود پزشکیان از هیچ یک از کاندیداهای شورای شهر تبریز به صورت خاص، تا به این لحظه حمایت نکرده است و کلیه مطالب منتشر شده در این خصوص کذب است.

نکته دیگری که لازم می‌داریم مورد توجه دوستداران و همراهان دکتر مسعود پزشکیان اعلام داریم این است که ایشان در مکان‌های مختلف نسبت به درخواست افراد برای گرفتن عکس‌های یادگاری، استقبال کرده و با همه دوستدارانشان عکس یادگاری می‌گیرند و اینکه افرادی با این وسیله بخواهند به دروغ اقدام به شایعه‌پراکنی کنند، کاری خلاف اخلاق است.

از تمامی همراهان و دوستان بزرگوار خواهشمندیم از انتشار مطالبی که در آن ادعای حمایت دکتر پزشکیان از اشخاص، گروه‌ها یا جناح‌های مختلف صورت می‌گیرد به جد خودداری کنند؛ چرا که طبق اعلام قبلی، اطلاع‌رسانی‌های مرتبط با دکتر پزشکیان تنها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی، کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام ایشان منتشر می‌شود.»

خبرنگار و منتشرکننده: راضیه فراهانی

کد خبر: 763945

وب گردی

وب گردی