حکیمی پور: جهانگیری تا آخرین لحظه در کنار روحانی باقی می ماند

دبیرکل حزب اراده ملت ایران با بیان اینکه حضور جهانگیری به عنوان کاندیدای پوششی اصلاح طلبان مطرح شده است و به عنوان یک نیروی مکمل در دور دوازدهم ریاست جمهوری حضور دارد گفت: جهانگیری قرار است تا با صلاحدید صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام شده تا آخرین دور از مناظره ها در کنار روحانی باقی بماند.

احمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص حضور جهانگیری به عنوان نامزد پوششی اصلاح طلبان در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: آقای جهانگیری هیچ گاه در تقابل با رئیس جمهور فعلی کشور نبوده بلکه به عنوان حامی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در انتخابات ثبت نام کرده است ضمن اینکه هدف وی از کاندیداتوری حمایت و دفاع از آقای روحانی است.

وی خاطر نشان کرد: در ابتدای حضور ثبت نام برای کاندیداتوری ریاست جمهوری طیف های سیاسی مختلفی وارد عرصه شدند چرا که تفکر بر این بود تا بخواهند دولت آقای روحانی را به چالش های جدی و در برخی مواقع غیر واقعی هدایت کنند و هدفشان تخریب و در نتیجه شکست وی در انتخابات آتی بود به همین دلیل با استراتژی که طیف مقابل پیش گرفته بود مقرر شد تا کاندیدای پوششی برای دفاع از عملکرد دولت در کنار آقای روحانی حضور یابد.

ریاست ستاد انتخابات حزب اراده ملت ایران در پاسخ به این سوال که مقرر شده تا آقای جهانگیری تا چه مقطعی در کنار رییس جمهور فعلی کشور حضور داشته باشد گفت: جهانگیری مرد دقیقه 90 روحانی است و قرار است تا با صلاحدید صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام شده تا آخرین دور از مناظره ها در کنار روحانی باقی بماند.

وی در ادامه در پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا صراحت حضور جهانگیری سبب خواهد شد تا بخشی از سبد آرای روحانی به سمت جهانگیری متمایل شود تصریح کرد: یقینا تفکر روحانی و جهانگیری در امتداد هم است و این موضوع کاملا مردود است چرا که بینش مردم بسیار قدرتمند تر است و مردم در نهایت همان نامزد نهایی اصلاح طلبان را انتخاب خواهند کرد که همان شخص خود آقای روحانی است.

حکیمی پور در پایان تاکید کرد: با توجه به کارنامه قابل دفاع آقای روحانی باید گفت که بی شک وی پیروز این دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

خبرنگار:علی درخشان/ تایید کننده:فاطمه سرلک

کد خبر: 763958

وب گردی

وب گردی