حسینی تمرین را ترک کرد/ ابراهیمی به سپاهان می رسد

امید ابراهیمی در تمرین امروز استقلال در برنامه‌های گروهی تیمش شرکت کرد تا مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدار با سپاهان نداشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با سپاهان از ساعت 13 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد. مطابق معمول روزهای گذشته بازیکنان پیش از آغاز تمرین به جلسه فنی رفتند و نکته جالب توجه اینجا بود که قبل از آغاز جلسه بارش باران شدید باعث شد تا استقلالی‌ها فورا از رختکن به اتاق مربیان بروند تا خیس نشوند.

* حدود 10 هوادار در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند که با بارش باران نفرات کمپ حجازی را ترک کردند.

* بعد از پایان جلسه فنی علیرضا منصوریان نکات تاکتیکی را به شاگردانش تاکید کرد و سپس آنها را در اختیار محمد خرمگاه و علی چینی قرار داد.

* سیدمجید حسینی مدافع استقلال بعد از گذشت 30 دقیقه از تمرین کمپ حجازی را ترک کرد. دلیل این اتفاق مشخص نبود.

* بازیکنان استقلال در بخش ابتدایی تمرین امروز بازی دستش‌ده انجام دادند و سپس در دو گروه فوتبال درون تیمی بازی کردند.

* امید ابراهیمی که روز گذشته در تمرینات آبی‌پوشان حضور پیدا کرده بود امروز پا به پای استقلالی‌ها در کار گروهی شرکت کرد و تنها در بخش پایانی تمرین و در فوتبال تحت فشار حضور نداشت.

*چند هوادار بانو در تمرین امروز استقلال حضور داشتند و سرمربی استقلال هم با اهدای پیراهن به آنها در کنارشان عکس یادگاری گرفت.

* وریا غفوری تنها غایب تمرین امروز استقلال بود.

* بعد از گذشت 30 دقیقه از تمرین امروز منصوریان شاگردانش را در وسط زمین جمع کرد و توضیحاتی را در مورد نحوه تمرین آنها به آنها ارائه داد.

*در پایان تمرین امروز تعدادیاز اعضای کانون مشوقین استقلال با اهدای دسته گل به مربیان از آنها به خاطر روز معلم تقدیر کردند که این حرکت با عکس یادگاری توام شد.

* بازیکنان تیم استقلال بعد از پایان تمرین راهی اردوی پیش از مسابقه خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال فردا از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

کد خبر: 764122

وب گردی

وب گردی