فرکی: تمرکزمان روی بازی خودمان است/ نگران نتیجه تیم برانکو نیستم

سرمربی تیم سایپا گفت: چیزی که شایسته ما بود رقم نخورد و ما در لیگ شانزدهم در دو بازی باید شکست می‌خوردیم.

به گزارش ایسکانیوز، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی سایپا - ماشین‌سازی، گفت: جا دارد به سهم خودم از اصحاب رسانه تشکر ویژه داشته باشم و یادی کنم از کسانی که در جمع ما بودند و اکنون نیستند. کسانی که زحمت زیادی در سال‌های کاری خود کشیدند. ما هم سعی کردیم به نوبه خودمان پاسخگوی شما باشیم. به همین دلیل باید تشکر ویژه از شما بکنم که در سرما و گرما وقت می‌گذارید و اخبار فوتبال را پوشش می‌دهید.

وی در مورد بازی عنوان کرد: بازی سایپا و ماشین‌سازی دیدار خانگی ما خواهد بود، متاسفانه باید اعلام کنم که با توجه به تلاش‌هایی که مجموعه سایپا داشت، از مدیریت باشگاه گرفته تا خود بازیکنان اما چیزی که شایسته ما بود رقم نخورد. شخصا در این چند سال روزهای پایانی لیگ را روی پیشانی‌ام خورده بود که برای قهرمانی بجنگیم این بار برای بقا می‌جنگیم.

سرمربی سایپا ادامه داد: شما می‌توانید به آرشیوتان مراجعه کنید و ببینید که من در سال‌های گذشته چه نتایجی گرفتم، با این وضعیت اما من همچنان نمی‌خواهم به گذشته‌ها برگردم و بگویم که چه اتفاقاتی برای سایپا رخ داده است. از نگاه خودم در دو دیدار عملکرد خوبی نداشتیم، یکی مقابل پدیده در دور رفت و دیگری هفته قبل‌ مقابل پیکان اما به جرأت می‌توانم بگویم که به جز این دو دیدار در سایر بازی‌هایمان می‌توانستیم بازنده نباشیم. متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و می‌توانستیم بسیاری از بازی‌هایمان را ببریم، اگر این دیدارها را می‌بردیم الان می‌توانستیم در رده پنجم یا ششم جدول رده‌بندی قرار بگیریم و چون نبردیم حالا باید در پایین جدول قرار بگیریم.

فرکی یادآور شد: در حال حاضر در پایین جدول درگیر برخی حواشی و مسائل روحی و روانی شدیم. من همه تلاش خودم را به کار گرفتم و حتی بیشتر از 2، 3 سال قبل تلاش کردم، بازیکنان نیز در کنار من تلاش کردند اما نتیجه نگرفتیم،‌ حالا به روز آخر رسیدیم و خوش‌شانسی که به دست آوردیم این است که سرنوشت‌مان دست خودمان است.

وی با اشاره به دیدار فردای تیمش مقابل ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: فردا حتما پیروز از زمین مسابقه خارج می‌شویم. امیدوارم تلاش بازیکنانم فردا نتیجه بدهد، چون ما به خودمان امید داریم و کاری به سایر تیم‌ها نداریم. همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا فردا برنده شویم و بدون اما و اگر در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی سایپا به تشکر از عملکرد بازیکنان پرداخت و تصریح کرد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم، آنها تا این لحظه همه تلاش‌شان را انجام دادند و امیدوارم در بازی مقابل ماشین‌سازی نیز همه تلاش‌شان را به کار بگیرند. حالا ما در پایین جدول هستیم و امیدواریم که بدون بدشانسی در جدول باقی بمانیم. نمی‌توان گفت که ماشین‌سازی انگیزه ندارد، آنها با وجود اینکه سقوط‌شان به لیگ دسته یک قطعی شده اما تلاش کردند که فوتبال قابل قبولی ارائده دهند و مطمئنا مقابل سایپا نیز می‌کوشند از هویت خودشان دفاع کنند. در فوتبال این ارزشمند است که یک تیم با وجود سقوطش به دسته یک مردانه می‌جنگد. فکر می‌کنم این موضوع مهمترین مسئله در مورد تیم ماشین‌سازی است. آنها هیچ شانسی برای ماندن در لیگ برتر ندارند اما همچنان مردانه می‌جنگند. ما نیز به دنبال این هستیم که فردا 3 امتیاز را به دست بیاوریم و خودمان تعیین می‌کنیم در لیگ برتر باقی می‌مانیم یا خیر.

فرکی در پاسخ به این سوال که آیا سال آینده هم در سایپا به کارتان ادامه می‌دهید یا خیر، گفت: با عذرخواهی خیلی زیاد از شما اجازه بدهید که اظهارنظری در این مورد نداشته باشم. هم برای خودم و هم برای باشگاه سایپا این حق را قائلم که آینده و تصمیم‌گیری خاصی برای خودشان داشته باشند، تنها چیزی که در این مقطع می‌توانم بگویم این است که باشگاه سایپا همیشه در قبال من به بهترین شکل عمل کرده است.

وی در واکنش به این سوال که ظاهرا پرسپولیس قصد دارد با تیم دوم خود به مصاف سیاه‌جامگان برود و آیا از این مسئله نگران نیستید، گفت: با شناختی که از پرسپولیس، برانکو و هوادارانش دارم مطمئن هستم که با هر تیمی که مقابل سیاه‌جامگان به میدان بروند به دنبال پیروز شدن هستند و در این موضوع شک ندارم. مجموعه پرسپولیس و بازیکنانش سطح خوب و بالا هستند و از نظر من جای هیچ نگرانی وجود ندارد. برای من بازی تیم خودم مهم است هرچند که فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و اتفاقاتی مانند 2 فصل پیش که با سپاهان قهرمان شدیم رخ دهد.

دریافت کننده: صدف خالقی - انتشاردهنده:

602

کد خبر: 764133

وب گردی

وب گردی