12 نفر از کارگران معدن از زیر آوار بیرون کشیده شده اند/حال یک نفر وخیم است

سرپرست اورژانس کشور گفت:تا کنون 12 نفر از کارگران در حادثه انفجار معدن در آزادشهر به بیرون از محل حادثه انتقال داده شده و 4 نفر به بیمارستان منتقل شده اند.

پیر حسین کولیوند در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به انفجار در معدن زغال سنگ در استان گلستان گفت : این حادثه ظهر امروز در معدن زغال سنگ در آزاد شهر واقع در استان گلستان به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: در ساعت 11:58 دقیقه این حادثه به اورژانس اطلاع داده شد و 14 آمبولانس یک اتوبوس آمبولانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.تمامی نیروهای امدادی نیز با آمادگی کامل در محل حادثه حضور دارند در حال ارائه خدمات هستند.

سرپرست اورژانس کشور گفت: احتمال داده می شود این انفجار به دلیل نشت گاز رخ داده باشد.در حال حاضر 2 قسمت از معدن ریزش کرده است و پیش بینی می شود حدود 40-50 نفر در این قسمت محبوس شده باشند.احتمال داده میشود حدود 30 نفر دیگر از کارگران در قسمت دیگر معدن محبوس شده باشند که دسترسی به این قسمت کمی دشوار است.

وی تاکید کرد: تا کنون 12 نفر از این افراد به بیرون از معدن منتقل شده که 4 نفر آن ها به بیمارستان حضرت معصومه(س) در آزاد شهر اعزام شدند در حال حاضر حال یک نفر از مصدومان وخیم است.لازم به ذکر است بیشتر مصدومانی که از معدن خارج شده اند دچار کبود اکسیژن شده اند.

خبرنگار و انتشار دهنده:نیوشا یعقوبی

701701

کد خبر: 764138

وب گردی

وب گردی