تکالیف سازمان ها در قبال عرضه سوخت استاندارد مشخص شد

بر اساس مصوبه ­ای که روز سه شنبه 12 اردیبهشت با امضای معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد در همه جایگاه های کشور بنزین مطابق با استاندارد ملی 4904 عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس این مصوبه بنزین دارای استاندارد ملی 4904 در چند مرحله و به تدریج تا اول فروردین 1400 در تمام جایگاه های کشور توزیع خواهد شد.
نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه این سازمان مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این مصوبه را برعهده دارد گفت: در این تصویب نامه مسئولیت های وزارت نفت، سازمان ملی استاندارد ایران و سازمان حفاظت از محیط زیست درخصوص عرضه بنزین استاندارد در جایگاه ها مشخص شده است.
وی افزود : به موجب این مصوبه ، مسئولیت عرضه و توزیع بنزین و تطابق آن با استاندارد ملی به عهده وزارت نفت، تعیین اولویت های توزیع به عهده سازمان حفاظت از محیط زیست و مسئولیت حسن اجرای این تصویب نامه به عهده سازمان ملی استاندارد ایران قرار گرفته است.
رییس سازمان ملی استاندارد ادامه داد: این سازمان همواره با آگاهی و حساسیت بر تولید و عرضه کالاهای استاندارد نظارت داشته و دارد و برای تحقق این مصوبه نیز با همکاری وزارت نفت و سازمان حفاظت از محیط زیست تلاش خواهد کرد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:

کد خبر: 764266

وب گردی

وب گردی