ششمین دوره مناظرات دانشجویی خراسان رضوی به آخر خط رسید

تیم علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد در مرحله استانی ششمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در خراسان رضوی موفق به کسب مقام اول شد.

به گزارش ایسکانیوز، مرحله رده بندی و فینال مرحله استانی ششمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران، ظهر روز گذشته به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با رقابت چهار گروه دانشجویی از دانشگاه‌های خراسان رضوی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در مناظره نخست در دیدار رده‌بندی، در ساعت 12 دو گروه «تبصره آخر» به عنوان گروه موافق و «فریاد حقیقت» به عنوان گروه مخالف با موضوع « مهمهترین دلیل بالا رفتن آمار طلاق، ضعف در مهارت‌های ارتباطی زوجین است» با یکدیگر به مناظره پرداختند که در پایان با نظر هیات داوران، گروه «تبصره آخر» با کسب 489 امتیاز در برابر 469 امتیاز گروه «فریاد حقیقت» برنده مناظره شدند.

در مناظره فینال در ساعت 13 دو گروه «تعاملات علمی» به عنوان گروه موافق و «علوم سیاسی» به عنوان گروه مخالف با موضوع « تحمیل دموکراسی به کشورها موجب افزایش دموکراسی جهانی می‌شود» با یکدیگر به مناظره پرداختند که در پایان با نظر هیئت داوران، گروه «علوم سیاسی» با کسب 517 امتیاز در برابر 477 امتیاز گروه «تعاملات علمی» برنده مناظره شدند و به قهرمانی دست پیدا کردند.

200/202

منبع: ایسنا

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 764278

وب گردی

وب گردی