کشف بزرگترین محموله قاچاق مواد مخدر در ایلام/ پشم گوسفند پوششی برای جابجایی

رییس کل دادگستری ایلام گفت: با تلاش همکاران انتظامی یک محموله قاچاق مواد مخدر از نوع تریاک در محور مواصلاتی شهرستان بدره کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان محمد رزم رئیس کل دادگستری استان ایلام از کشف و توقیف 200 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

وی گفت: این محموله قاچاق مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای در پشم گوسفندان در یک نیسان جاساز شده بود توسط ماموران انتظامی شهرستان بدره کشف شد.

این مقام قضایی اظهار کرد: مبدا اولیه این محموله یکی از استان‌های جنوبی کشور بود که قرار بود به استان همجوار ایلام منتقل شود که با هوشمندی نیروهای خدوم انتظامی به مقصد نرسید.

رئیس کل دادگستری ایلام تصریح کرد: یک خودروی سمند در این جابجایی نقش راهبر و راهنما داشته و در جلوی این نیسان حرکت می‌کرده تا به نوعی مسیر را برای سرنشینان خودروی نیسان پاکسازی کند.

وی بیان کرد: متهمین این پرونده پس از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت به زندان ویژه جرائم قاچاق مواد مخدر استان معرفی شدند و تحقیقات در رابطه با تکمیل سایر زوایای پرونده ادامه دارد.

رزم در پایان گفت: کشف این مقدار مواد مخدر در چندسال اخیر در استان ایلام بی سابقه بوده و به نوعی بیشترین و بزرگترین محموله کشف شده در ین استان است. البته در فروردین ماه سال جاری نیز یک محموله مواد مخدر به میزان 130 کیلو گرم توسط سربازان گمنام امام زمان کشف و ضبط شد.

منتشر کننده : زهره حاجیان

700700

کد خبر: 764310

وب گردی

وب گردی