خود را باور کنید و در مسیر باورهایتان ثابت قدم باشید

بیست و نهمین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، با حضور ریاست و مسوولان این دانشگاه و خانواده های دانش آموختگان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم باشکوه که با حضور پرشور دانش آموختگان رشته های مختلف و خانواده های آنان همراه بود، رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: با درود به روح امام راحل که با حمایت های مادی و معنوی خود دانشگاه را یاری کردند و با درود به روح آیت اله هاشمی رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و درود به رهبر معظم انقلاب که همیشه حامی جوانان پرشور کشور هستند و با تشکر از همه ی کسانی که در تاسیس این دانشگاه زحمت کشیدند، از همکاران خوبم برای برگزاری بیست و نهمین جشن دانش آموختگی این دانشگاه قدردانی می کنم و برای همه ی شما جوانان این سرزمین موفقیت های بیشتر آرزو دارم.

دکتر موسی خانی افزود: خدارا شاکریم که این جشن با اعیاد شعبانیه مصادف شده است که بسیار ایام فرخنده و خوبی است.

وی ادامه داد: ما باید قدرشناس پدر و مادرها و استادان خود باشیم که زندگی خود را وقف فرزندان این مرز و بوم کرده اند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تصریح کرد: ما در ابتدای حضور دانشجویان در این دانشگاه به پدرو مادرها قول دادیم که امانت دار خوبی برای هزینه و عمر فرزندان شان باشیم. دانشجویانی که امروز تندیس و لوح افتخار کسب می کنند، کسانی هستند که از زمان و عمر خود بهترین استفاده را کرده اند.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی افزود: به لطف خدا و با تلاش های علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، نتایج خوبی به دست آمده است که برتری تاریخی تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مقابل و دانشگاه سی.ام.یو (رتبه اول آمریکا) و کسب مقام اول جهان از آن جمله است.

دکتر موسی خانی ادامه داد: زمانی که مرحوم تختی قهرمان جهان شد و کشورهای روسیه و آمریکا پایین تر از ایران قرار گرفتند، این اتفاق بسیار تاریخی شد و بازتاب زیادی در دنیا داشت که ایران در ورزش بالاتر از قدرت های بزرگ دنیا قرار گرفت؛ اما امروز هم این پیروزی تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اگر بیشتر از آن نباشد، کمتر نیست؛ که چه بسا بیشتر هم باشد که ما در فضای علمی، پژوهشی و تحقیقاتی کشور پهناوری همچون آمریکا را که بهترین دانشگاه ها و استادان دنیا در آن قرار دارند را شکست دهیم و این اتفاق تاریخی را ثبت کنیم تا جمهوری اسلامی ایران بالاتر از دو قدرت اقتصادی، علمی و پژوهشی دنیا قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این افتخار همه ی ما است که هم در ایران زندگی می کنیم و هم از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین فارغ التحصیل می شویم؛ این همان چیزی بود که ما وعده دادیم "می توانیم"، همان طور که امام راحل هم فرمودند باید باورکنیم که می توانیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: اگر اراده کنیم، پایمردی داشته باشیم و ثابت قدیم باشیم، قطعا می توانیم.

دکتر موسی خانی خطاب به دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، گفت: خود را باور کنید و در مسیر باورهایتان ثابت قدم باشید.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نمونه هایی از کسب و کارهای بین المللی و داخلی، گفت: فضای جامعه پُر از فرصت است، اعداد بزرگ، فرصت های بزرگی هستند؛ زباله ها، تصادف، سرقت، سالمندان، جوانان و ... همه و همه فرصت است و ما باید ببینیم برای این فرصت ها چه چیزی می توانیم خلق کنیم.

وی با دعوت از دانشجویان کارآفرین و دارای ایده، گفت: از همه ی شما عزیزان به منظور حضور در مرکز رشد و شتاب دهی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین دعوت می کنم تا بتوانید ایده های خود را به ثمر رسانید.

در ادامه ی این مراسم دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با استعانت از قرآن کریم و قرائت میثاق نامه ای، سوگند یاد کردند که از علم و دانش خود در مسیر سربلندی کشور و دفاع از منافع ملی استفاده کنند.

شایان ذکر است؛ اجرای موسیقی زنده و تجلیل از دانشجویان و دانش آموختگان ممتاز رشته های مختلف از دیگر بخش های این مراسم بود.

کد خبر: 764459

وب گردی

وب گردی