دیدار اعضای هیات رئیسه دانشگاه انزلی با دانشجوی جانباز ۷۰ درصد این واحد دانشگاهی

اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با خانواده فردین رسولی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی این واحد دانشگاهی و جانباز ۷۰ درصد که در منطقه عملیاتی بازی دراز در محور سرپل ذهاب واقع در استان کرمانشاه به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است،دیدارکردند.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با بیان اینکه زبان در برابر رشادت و دلاورمردی های شهدا و جانبازان قاصر است اظهار کرد: نظام و انقلاب ما مدیون و مرهون خون شهدا و رشادت های جانبازان است و مسئولان نباید در تکریم و احترام این عزیزان قصور و کوتاهی نمایند.

علیرضا اقدامی ضمن اشاره به فرمایش خداوند درخصوص زنده بودن شهدا و روزی خوردن آنان نزد پروردگار متعال خاطرنشان کرد: جایگاه و مقام شهدا نزد خداوند قابل وصف نیست و بالاترین مقام نزد پروردگار از آن شهداست. وی اضافه کرد:منزلت شهیدان نزد خداوند متعال بالاتر از امام زادگان بوده و شهدا به صورت مستقیم به وصال حق می رسند.

اقدامی به مقام و جایگاه و همچنین رشادت های جانبازان نیز اشاره و تصریح کرد:بی شک جایگاه جانبازان نزد خداوند کمتر از جایگاه شهدا نیست و همسران جانبازان نیز نزد پروردگار مقام والایی دارند،چرا که وظیفه پرستاری از جانبازان برعهده همسران آنان بوده و این موضوع؛مسئله مهمی است که متاسفانه در جامعه مغفول مانده است.

علیرضا اقدامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر تاثیر رزق و روزی حلال بر فرزندان گفت: تحمل غم دوری از شهدا و همچنین سختی و مشقت جانبازان برای خانواده های آنان کار آسانی نیست.

این مسوول دانشگاهی در پایان به مراسم تشییع شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی و سایر شهدا اشاره کرد و افزود: در مراسم تشییع این عزیزان خیل عظیمی از مردم حضور می یابند و بی شک این امر نشاندهنده جایگاه والای شهدا می باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود ۴ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی؛در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

کد خبر: 764470

وب گردی

وب گردی