قاضی زاده هاشمی: جبران زمان نامزدهایی که در مناظره اول کمتر صحبت کردند در مناظره دوم

سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات گفت : زمان جبرانی برخی نامزدهای ریاست جمهوری که در مناظره نخست کمتر از دیگر نامزدها سخن گفته بودند به دقت محاسبه شد و در مناظره امروز تخصیص داده می شود.

به گزارش ایسکانیوز، سید احسان قاضی زاده هاشمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما زمان برابر اختصاص داده شده به هر یک از نامزدها را 24 دقیقه بیان کرد و افزود : آقای حسن روحانی ، یک دقیقه و هشت ثانیه بیش از زمان مقرر در مناظره نخست صحبت کرد که همین ، مبنای اختصاص زمان جبرانی برای دیگر نامزدهاست. وی گفت : در مناظره نخست آقایان اسحاق جهانگیری 25 دقیقه و 4 دقیقه ، محمدباقر قالیباف 24 دقیقه و 42 ثانیه ، سیدابراهیم رئیسی 24 دقیقه و 10 ثانیه و سیدمصطفی هاشمی طبا و سید مصطفی میرسلیم هر دو کمتر از 24 دقیقه صحبت کردند.
سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات افزود: بر این اساس به آقایان هاشمی طبا و میرسلیم کل یک دقیقه و هشت ثانیه وقت جبرانی را به طور کامل و به آقایان جهانگیری ، قالیباف و رئیسی ، مابه التفاوت زمان صحبت شده آنان تا یک دقیقه و هشت ثانیه ، مدت جبرانی در مناظره امروز اختصاص می یابد .
قاضی زاده هاشمی گفت : زمان جبرانی برای پنج نامزد ریاست جمهوری به زمان دقیقه پایانی مناظره امروز اضافه می شود و آن ها می توانند نکته یا نکات باقی مانده مدنظر از مناظره نخست را در این مدت جبرانی بیان کنند.
بگفته سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ، طبق مقررات اگر نامزدی از زمان 24 دقیقه ای مقرر کمتر استفاده کرده باشد ، مابه التفاوتی برایش محاسبه و منظور نمی شود و زمان جبرانی صرفا بر مبنای یک دقیقه و هشت ثانیه ای است که آقای روحانی بیش از 24 دقیقه سخن گفته بود.

302/302

کد خبر: 764537

وب گردی

وب گردی