بلیقیس سلیمانی و حمیدرضا صدر مهمان نشر چشمه در نمایشگاه کتاب می شوند

در روزهای آینده از گروس عبدالملکیان ،حمیدرضا صدر و بلیقیس سلیمانی مهمان رفه نشر چشمه در نمایشگاه کتاب می شوند.

صفورا چریکی روابط عمومی نشر چشمه در گفت و گو با ایسکانیوز بیان کرد: ویژه نامه ای حاومی کتابهایی پرفروش نشر چشمه منتشر شده و شامل کتابهایی چون ریگ روان، جز از کل، کتابهای ترجمه پیمان خاکسار، پاییز فصل آخر سال است از نسیم مرعشی ، آثار محمود دولت ابادی ، کتاب مثل خون در رگهای من و اتحادیه ابلهان از جمله کتابهای پر فروش نشر چشمه هستند.

وی افزود: طبق روال جلسه رونمایی کتاب در یکی از شعبات نشر چشمه هر سال برگزار می شوند و آخرین کتابی که در انتشارات نشر چشمه رونمایی شد کتاب مسیر ایران بر فراز برودپیک از آیدین بزرگی بود وهمچنین هر چهارشنبه جلسه نقد و بررسی کتاب در یکی از شعبات نشر چشمه با حضور نویسندگان برگزار می شود.

چریکی اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه از چند نویسنده دعوت شده که در غرفه حضور پیدا کنندو روز گذشته علیرضا بدیع میهمان غرفه نشر چشمه بود و در روزهای آینده از گروس عبدالملکیان ،حمیدرضا صدر و بلیقیس سلیمانی و دیگر نویسندگان برای حضور در غرفه دعوت شده است.

گفتنی است سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار یک کتاب بیشتر بخوانیم از 13 تا 23 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.

خبرنگار: بخشی پور/انتشار: سلیمی

502500

کد خبر: 764557

وب گردی

وب گردی