دعوت دانشگاه شریف از نامزدها برای حضور و اعلام برنامه‌های انتخاباتی

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف گفت: از 6 نامزد ریاست جمهوری دعوت می‌کنیم تا در قالب گفتگو یا سخنرانی برنامه‌های انتخاباتی خود را در این دانشگاه اعلام کنند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید حسن حسینی ضمن تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات گفت: دانشگاه‌ها مکان مهمی در ایام انتخابات برای ایجاد شور و نشاط سیاسی به ویژه در نسل جوان هستند.

وی با بیان اینکه پویا و پر نشاط بودن فضای سیاسی دانشگاه ها همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و مدیران ارشد کشوری بوده است گفت: افرادی هم هستند که دوست ندارند فضای دانشگاه سیاسی باشد.

دکتر حسینی با اشاره به اینکه دانشگاه صنعتی شریف قبل و بعد از انقلاب و در عرصه دفاع مقدس فضای سیاسی پرشور و بانشاطی داشته است، افزود: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز این دانشگاه فعالیت های گسترده ای خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه از 6 نامزد ریاست جمهوری دعوت کرده‌ایم تا در این دانشگاه حضور یابند و درباره برنامه‌های انتخاباتی خود صحبت کنند گفت: احترام نامزدها به نسل نخبه و جوان جامعه دانشگاهی در رشد یافتن و پیدا کردن شاخص های انتخابات مؤثر است.

معاون فرهنگی دانشگاه در ادامه با بیان اینکه امیدواریم نامزدها برای حضور در این دانشگاه پاسخ مثبت دهند زیرا نسل نخبه و جوان نفوذ زیادی در جامعه دارند، تأکید کرد: از 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری دعوت می کنم که به دانشگاه صنعتی شریف بیایند و در قالب گفتگو یا سخنرانی در دانشگاه برنامه های انتخاباتی خود را اعلام کنند.

دکتر حسینی از دیگر برنامه های دانشگاه صنعتی شریف را تشکل های سیاسی چندگانه، جناح ها و احزاب سیاسی برشمرد و افزود: هر روز در کاخ انتخابات دانشگاه شریف بحث های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برگزار می شود.

وی گفت: از هفته آینده قرار است ستادهای 6 نامزد انتخابات در بخش دانشجویی تبلیغات خود را آغاز کنند.

دکتر حسینی تأکید کرد: حضور نامزدهای انتخابات در دانشگاه باعث آگاهی ما از برنامه های نامزدها در حوزه علم و دانش می شود که یکی از اولویت های کشور رشد علمی است.

استاد و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه مسئولان وزارت علوم هم به بی طرفی دانشگاه ها تأکید دارند گفت: البته هر کسی ممکن است نظر سیاسی داشته باشد اما مسئولان دانشگاه و به ویژه مسئولان امور سیاسی و فرهنگی دانشگاه ها باید بی طرف باشند.

منبع: ایسنا

دریافت کننده و انتشار دهنده: پارسا فرخوی

201

کد خبر: 764646

وب گردی

وب گردی