افتخار آفرینی دانشجویان واحد رامسر در دومین جشنواره فیلم کوتاه رامسر

آیین اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه با حضور جمعی از هنرمندان شرکت کننده در جشنواره از شهرهای غرب استان مازندران و شرق استان گیلان و مسئولین شهرستان رامسر، با افتخار آفرینی دو دانشجوی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر آقایان شاهین خیری و آرش میرزاخانی در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدا دکتر علی خلخالی رئیس واحد رامسر ضمن خیر مقدم به هنرمندان و مسئولین و تقدیر از برگزار کنندگان این جشنواره اظهار داشت: قدمت رامسر در سطح جهانی برکسی پوشیده نبوده و جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی دراین شهرستان وجود دارد و ما انشاالله که بتوانیم خدمتگزاری خوبی برای مردم فهیم این شهرستان باشیم.

وی افزود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر از معدود دانشگاه های مجری رشته سینما و کارگردانی در سطح استان و حتی کشور بوده و هدف و استراتژی ما در آینده تقویت هرچه بیشتر این رشته در دانشگاه است.

دکتر خلخالی گفت : سینما ابزاری است برای ایجاد ارتباط بین فرهنگ های مختلف و من امیدوارم با وجود رشته سینما در این واحد دانشگاهی در سال های آینده هم بتوانیم برگزار کننده چنین جشنواره هایی در شهرستان رامسر باشیم.

رئیس واحد رامسرکفت : امروز شاهد افتخار آفرینی دو دانشجوی عزیزمان در این جشنواره بودیم که با انجام خوب تکالیف درسیشان توانستند جایزه نفراول و دوم را در بخش کارگردانی به خود اختصاص دهند .

داریوش قانع رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر و دبیر این جشنواره گفت: کسی که در راس سکان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است باید دغدغه فرهنگی داشته باشد. هر حرکت فرهنگی نیاز به بالهایی دارد که بتوان با آن پرواز کرد و من از حمایت ها و همکاری رئیس و دپارتمان گروه هنر و سینما دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین اعضای کانون فیلم شهرستان رامسرکه در برگزاری این جشنواره ما را یاری نمودند تشکر ویژه دارم .

در ادامه دبیر جشنواره ضمن تشریح روند اجرایی این دوره از جشنواره اظهار داشت: دومین جشنواره فیلم کوتاه دررامسر با حضور هنرمندانی از شهرستان های نور تا لاهیجان با ارسال 52 اثر آغاز شد که از این تعداد 11 فیلم مستند، 5 فیلم پویا نمایی و انیمیشن و 36 اثر هم در زمینه هنر تجربه می باشند که پس از بررسی توسط هیأت انتخاب، جهت داوری به هیأت داوران ارسال شد. وی همچنین از افتتاح اولین شعبه فیلم سازان جوان در رامسردر آینده نزدیک خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان از دو هنرمند شهرستان سید صدرا سید قاسمی و جواد صارمی جهت حضور در مراسم اختتامیه و همجنین همکاری در برگزاری این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این برنامه اسامی برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره به شرح زیر اعلام شد:

بخش

مقام

فیلم

هنرمند

بهترین کارگردان

تندیس و جایزه نخست

نیست

شاهین خیری

لوح تقدیر و جایزه دوم

مرگشان را می بینند

آرش میرزا خانی

بهترین تدوینگر

تندیس و جایزه نخست

ته سیگار روشن

حمید پروانه

لوح تقدیر و جایزه دوم

نوبت عاشقی

نواب محمودی

بهترین تصویربردار

تندیس و جایزه نخست

مثل زندگی من

سعید شیروانی

لوح تقدیر و جایزه دوم

صالحه

صادق ناطری و هومن حدادی

بهترین فیلنامه

تندیس و جایزه نخست

آییل

نیما تابنده

لوح تقدیر و جایزه دوم

شمعدانی

عیسی بابایی

بهترین مستند

تندیس و جایزه نخست

صالحه

محمود ناطری

بهترین انیمیشن

تندیس و جایزه نخست

خوره

محمدرضا عابدی

دیپلم افتخار بهترین فیلم جشنواره اهدا شد به نیما تابنده نویسنده و کارگردان فیلم آییل .
کد خبر: 764653

وب گردی

وب گردی