واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در بزرگراه یادگار

آمبولانس‌های اورژانس تهران جهت رسیدگی به مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان در بزرگراه یادگار امام (ره)، به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور در این باره گفت: به دنبال گزارش واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان در بزرگراه یادگار (شمال) - خیابان ایثارگران عوامل اورژانس تهران جهت ارایه خدمات لازم به مصدومان احتمالی، به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: بلافاصله با اعلام این حادثه، هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل این حادثه اعزام شدند.

کولیوند گفت: این اتوبوس حامل 34 دانش آموز بود و خوشبختانه مشکل خاصی متوجه آنها نشده است. اما جهت انجام بررسی‌های لازم و حصول اطمینان از سلامت دانش‌آموزان، آنها توسط عوامل اورژانسی در حال انتقال به بیمارستان‌ هستند.

سرهنگ محمد رازقی رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حادثه، اظهار کرد: کارشناسان پلیس علت این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کردند.

وی درباره تعداد مصدومان این حادثه نیز گفت: عوامل اورژانس نیز در محل حادثه حضور داشتند، اما گزارش‌های پلیس حاکی از این است که این حادثه مورد فوتی نداشته و تنها سه دانش‌آموز دچار مصدومیت شده‌اند که خدمات درمانی به آنان ارائه شده است.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 764705

وب گردی

وب گردی