تأکید بر تحقق درآمدهای غیر شهریه‌ای در شورای برنامه‌ریزی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان

جلسه شورای برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به میزبانی واحد دانشگاهی شاهرود با تأکید بر تحقق درآمدهای غیرشهریه ای تشکیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، مدیر برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: در این جلسه که با حضور مدیران برنامه‌ریزی واحدهای دانشگاهی استان سمنان برگزار شد تحقق درآمدهای غیرشهریه ای در سال 95 بررسی و بر ایجاد تمهیدات لازم برای تحقق این مهم در سال 96 تأکید شد.

دکتر محسن بوجاری با اشاره به اینکه تأکید سازمان مرکزی دانشگاه بر ایجاد درآمدهای غیرشهریه ای و عدم اتکا به شهریه دانشجویان در دانشگاه است افزود: خوشبختانه در واحدهای دانشگاهی استان سمنان حرکت‌های خوبی در جهت رسیدن به این هدف مهم صورت گرفته است که می‌توان به تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان و ارتباط با صنایع و نیازسنجی‌های این عرصه برای ارائه محصولات دانش‌بنیان دانشگاه، اشاره کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به کاهش تعداد دانشجویان واحدهای دانشگاهی باید بیش‌ازپیش به سمت تولید علم و فروش آن باشیم و این یکی از کارهای مهم در جبران کمبود تعداد دانشجویان است.

در این جلسه مدیران برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان واحدهای دانشگاهی استان سمنان نظرات و پیشنهادات خود را در مورد محقق شدن درآمدهای غیرشهریه ای اظهار کردند.

کد خبر: 764732

وب گردی

وب گردی