تهران - ایسکانیوز: بهروز منتقمی رسما سرپرست باشگاه پرسپولیس شد.

هیات مدیره پرسپولیس دقایقی قبل تشکیل جلسه دادند و بهروز منتقمی را به عنوان سرپرست انتخاب کردند. علیرضا رحیمی مدیرعامل سرخپوشان که با حمیدرضا سیاسی اختلاف زیادی داشت برکنار شد.

بعد از انتخاب درخشان به عنوان سرمربی پرسپولیس، رحیمی گفته بود دایی همچنان سرمربی سرخپوشان است و باید سر تمرین بیاید: «تا زمانی که من مدیرعامل هستم علی دایی سرمربی تیم است و من زیر بار برکناری او نمی‌روم. آقای سیاسی در این تیم چه کاره است؟ ایشان که حتی یک بار هم توپ به پایش نخورده است و معلوم نیست کجای این فوتبال است برای این قهرمان ملی تصمیم می‌گیرد. ایشان به چه حقی می‌خواهند برای این قهرمان ملی تصمیم بگیرند. چون پول دارند؟! من شرافت خودم را به هیچ قیمتی نمی‌فروشم و از علی دایی حمایت می‌کنم حتی اگر قرار است دایی برکنار شود. این راه و روش برای کنار گذاشتن او درست نیست. من هر کاری که می‌توانستم و می‌توانم برای ماندن علی دایی انجام می‌دهم و همچنان از او حمایت می‌کنم.»

بلافاصله سیاسی در جمع خبرنگاران جواب رحیمی را داد و گفت در صورتی که مصوبه هیات مدیره را اجرا نکند خودش هم برکنار خواهد شد: «علیرضا رحیمی تا این لحظه مدیرعامل پرسپولیس است اما اگر نخواهد مصوبه هیات مدیره باشگاه را اجرا کند، از سمتش عزل خواهد شد. امروز (چهارشنبه) حمید درخشان تیم را تحویل می‌گیرد تا مراحل قرارداد او طی شود.»

رحیمی از تصمیمش عقب نشینی نکرد و از مدیریت باشگاه برکنار شد. صبح امروز ایسکانیوز خبر داده بود تا ساعاتی دیگر منتقمی جانشین رحیمی می‌شود.
کد خبر: 76480

وب گردی

وب گردی