فرماندهان سپاه انصارالمهدی(عج) با آرمان های امام خمینی(س) تجدید میثاق کردند

فرماندهان،پرسنل و سربازان سپاه حفاظت انصار المهدی(عج) با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(س) با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان،روز شنبه 16 اردیبهشت ماه جمع کثیری از فرماندهان و پرسنل سپاه حفاظت انصار المهدی(عج) در حرم مطهر حضور یافتند و با نثار تاج گل و قرائت زیارت نامه با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم آیینی فرمانده سپاه انصار المهدی در سخنرانی با اشاره به گرامیداشت صدور فرمان امام راحل مبنی بر حفاظت از شخصیت های کشوری گفت:در این روز در حرم مطهر امام راحل گرد هم آمدیم تا ضمن تجدید میثاق با امام خمینی(س)، فرمان ایشان را که مبنی بر حفاظت از شخصیت های کشوری بود را نیز گرامی بداریم.امام راحل در چنین روزی به علت ترورهایی که در سراسر کشور توسط دشمنان نظام صورت می گرفت طی پیامی فرمودند سپاه موظف است تا از شخصیت های نظام حفاظت کند.

سرهنگ سیدی در ادامه افزود:در تاریخ 15 اردیبهشت ماه سپاه انصار المهدی به فرمان امام خمینی(س) تشکیل شد و با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سپاه انصار المهدی به وظیفه خود عمل کرده و بر مبنای دستور امام راحل فعالیت خود را ادامه می دهد.

وی تصریح کرد:هر ساله در این ایام به مناسبت نامگذاری این روز جمع کثیری از سربازان،فرماندهان و پرسنل سپاه انصار المهدی(عج) در حرم مطهر حضور یافته تا یاد و خاطره امام و شهدای گرانقدر را گرامی بداریم.

خبرنگار:علی درخشان/تایید:سرلک

کد خبر: 764885

وب گردی

وب گردی