مردم خواهان ادامه طرح تحول سلامت هستند

وزیر بهداشت با اشاره به بازدید خود از پروژه طرح توسعه بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب، گفت: با افتتاح این طرح مهم، حداقل 70 تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت تختهای بیمارستانی میاندوآب اضافه می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید حسن هاشمی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب و طرح توسعه آن، اظهار داشت: طرح توسعه این بیمارستان باید تا 6 ماه آینده به بهره برداری برسد و خوشبختانه مرکز غربالگری و درمان سرطان آن نیز در حال ساخت است و به تدریج تا بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان، نیاز به متخصصان نیز برطرف می شود.

وزیر بهداشت با اشاره به رضایتمندی 70 درصدی مردم از طرح تحول سلامت، اظهار داشت: در طول دو سه دهه اخیر، کمتر طرحی به اندازه طرح تحول سلامت توانسته است چنین رضایتمندی در بین مردم داشته باشد و از آنها تشکر می کنم زیرا اشکالات ما کم نیست اما مردم بزرگوار هستند.
دکتر هاشمی تصریح کرد: مردم به ویژه اقشار ضعیف و کم درآمد خواهان ادامه مسیری هستند که در قالب طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت و درمان در طول سه سال گذشته آغاز شده و باید حتما ادامه داشته باشد و کاستی ها و نقایص آن به تدریج برطرف شود.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

کد خبر: 764897

وب گردی

وب گردی