تریبون آزاد انتخابات ریاست جهوری در دانشگاه آزاد اسلامی خوی برگزار می شود

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی از برگزاری تربیون آزاد با همکاری و هماهنگی همه حوزه های این دانشگاه در مقابل دانشکده علوم انسانی این واحد خبر داد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر علی رضاپور مقدم معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوی گفت: بنا به در خواست بسیج دانشجویی واحد خوی و مصوبه شورای فرهنگی این دانشگاه، برای انعکاس دیدگاه های دانشجویان و اساتید در خصوص انتظاراتی که از رئیس جمهوری آینده دارند تربیون آزاد با همکاری و هماهنگی همه حوزه های این دانشگاه در مقابل دانشکده علوم انسانی این واحد برگزار می شود.

او زمان برگزاری این رویداد دانشجویی را روزهای یکشنبه مورخ 17/2/ 96 با موضوع «اگر من رئیس جمهور شوم» و یکشنبه مورخ 24/2/96 ساعت 11 صبح دانست و گفت: در تریبون دوم نیز موضوع«من به عملکرد دولت در حیطه... کارت (قرمز/سبز) می دهم به بحث گذاشته خواهد شد.

معاون دانشجویی فرهنگی خوی گفت:« برگزاری چنین میتینگ های دانشجویی بستری را فراهم می نماید تا دانشجویان حرف دل خود را با آرامش خاطر مطرح کرده و روحیه مطالبه گری و آرمان خواهی خود را به منصه ظهور برسانند که چنین دانشجویانی به طور قطع یقین مطلوب نظر جریان انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ که مورد استقبال دانشگاهیان و جامعه قرار گیرد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 764932

وب گردی

وب گردی