دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور میزبان نمازگزاران جمعه خواهد بود

به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، نماز جمعه برای یازدهمین دوره متوالی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور اقامه می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در جلسه مشترک ستادنماز جمعه و دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور که جهت هماهنگی های لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عبادی وسیاسی نماز جمعه در محیط دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه نیشابور، در سخنانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، از میان حوزه ها و دانشگاهها، روئیده است، گفت: وقتی که نماز جمعه در محیط دانشگاه اقامه می شود یک احساس نزدیکی معنویت و فضیلت بیشتری در بین نمازگزاران ایجاد می شود.

او ادامه داد: دانشگاه علاوه بر اینکه خاستگاه مهم تحقیق ،علم و دانش است، یکی از مراکز ارزشمندی است که خیل عظیم جوانان با انگیزه، مراحل رشد و تربیت فکری خود را درآن پشت سر می گذرانند.

امام جمعه نیشابور با تشکر از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور که در برگزاری نماز جمعه در محیط دانشگاه نهایت تلاش خود را انجام می دهند، گفت: نماز جمعه ره آورد نسل گذشته و پیام آوری برای نسل آینده است و بهتر است در مراکز دانشگاهی هرچند بصورت نمادین هرسال یکبار برگزار شود تا پیوند نمازجمعه دانشگاه بیشتر شود .

دکتر جعفر سعیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور نیز درسخنان کوتاهی ضمن خیر مقدم به میهمانان و تبریک اعیاد شعبانیه از حمایت ها و همکاری های بی دریغ امام جمعه و مسئولین ستاد اقامه نماز جمعه نیشابور تشکر و قدردانی کرد.

حسین اکرامی مسئول ستاد نماز جمعه نیشابور نیز در بخشی از سخنان خود از ابتکارات و برنامه های انجام شده در حاشیه اقامه نماز جمعه در محیط دانشگاه تقدیر و تشکر کرد و از همه دستگاه ها خواست نهایت همکاری را در هرچه با شکوهتر برگزار شدن نماز جمعه در دانشگاه بکار گیرند.

دکتر مهدی نوروز معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور نیز نکاتی را جهت هماهنگی های لازم یاد آور شد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 764946

وب گردی

وب گردی