پیشرفت و موفقیت کشور در گرو تکریم و اعتبار بخشیدن به مقام معلم است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: جامعه‌ای موفق و سربلند خواهد بود که برای نقش معلم و استاد ارزش قائل شده و توجه ویژه‌ای به جایگاه و مقام آنان داشته باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر سید محمد امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در مراسم بزرگداشت مقام معلم و استاد در واحد اصفهان(خوراسگان) با بیان این مطلب گفت: در راس تمام توسعه‌ها در دنیا، توسعه منابع و نیروی انسانی در صدر قرار دارد و تربیت و توسعه نیروی انسانی متبحر و کارآمد مهم‌ترین رسالت و وظیفه‌ای است که معلمان و استادان انجام می‌دهند.

وی افزود: پیشرفت، توسعه، عزت و اقتدار یک جامعه، مدیون معلمان و استادان آن جامعه است و اگر کشوری دارای جامعه قدرتمندی باشد، نشان از زحمات طاقت‌فرسای معلمان آن جامعه دارد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران رتبه شانزدهم علمی در دنیا را دارد و اگر در بسیاری از حوزه‌ها حائز رتبه‌های برتر هستیم، این نتیجه تلاش بی‌وقفه و خالصانه معلمان و استادان است.

وی افزود: هر چه به مقام معلم و استاد ارزش بیشتری بگذاریم در اصل به پیشرفت جامعه و مردم ارزش گذاشته‌ایم، چون پیشرفت و موفقیت یک کشور در گرو تکریم و اعتبار بخشیدن به مقام معلم و استاد است.

امیری گفت: ارزش و اعتبار یک موسسه آموزشی به فضای آموزشی و تجهیزات آن نیست، بلکه به وجود و زحمات استادان و معلمان آن مجموعه است و بزرگ‌ترین دغدغه ما در دانشگاه حفظ حرمت، ارزش و توجه به کرامت و جایگاه اعضای هیات علمی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن تشکر از زحمات خانواده‌‌های اعضای هیات علمی گفت: اگر امروز این دانشگاه در جایگاه والایی قرار دارد و اگر در طی این سال‌ها به موفقیت‌های بسیاری دست یافته‌ایم، بخشی از آن مدیون زحمات خانواده‌های اعضای هیات علمی است که فضایی آرام و بدون دغدغه را فراهم کرده‌اند تا استادان و اعضای هیات علمی بتوانند در نهایت آرامش و طیب خاطر در خدمت دانشجویان و آینده‌سازان این کشور باشند.

مراسم بزرگداشت مقام معلم با حضور اعضای هیات علمی و خانواده ایشان با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد از جمله تقلید صدا، سایه با دست، اجرای موسیقی، مسابقه کودکان و ... در تالار بین‌المللی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) برگزار شد و در پایان این مراسم از 21 نفر از اعضای هیات علمی این واحد دانشگاهی که به تازگی به مرتبه دانشیاری و استادی ارتقا یافته بودند، با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 764993

وب گردی

وب گردی