خانواده شهدا و ایثارگران میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشورند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و جمعی از مسئولان واحد کرمان با حضور در منزل شهدای دانشگاه با خانواده این شهدا دیدارو یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر بابک آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در دیدار با خانواده شهدای دانشجو گفت: نعمت آسایش ، آرامش و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران از برکات رشادت های افرادی است که مخلصانه در دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های اصیل انقلابی جانفشانی کردند.

وی افزود: کمترین کار ما برای ادامه دادن راه شهدا، تلاش برای خدمت به جامعه علمی کشوربعنوان یک دین و وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی است.

دبیر هیات امنای استان کرمان ادامه داد: خانواده شهدا افتخار جامعه و میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور هستندو خدمت به آنها افتخاری بزرگ برای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی و همه مسئولین کشور است.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران که در راه ارزش های الهی از خودگذشتگی کردند،کاری ارزشمند و نوعی عبادت است.

رئیس و اعضای هیات رئیسه واحد کرمان با خانواده شهیدان محمدجوادحسنی،عبدالله شیخ حسینی،‌ماشاالله راسخی فر ،کمیل ابوالقاسمی ، غلامحسین خزاعی و محمد جمالی دیدار کردندو یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی / انتشار دهنده: پارسا فرخوی

204/201

کد خبر: 764999

وب گردی

وب گردی