ابراهیمی:  برد پرسپولیس  به عملکرد مناسب  کمربند میانی بستگی دارد

مربی اسبق پرسپولیس گفت: عملکرد مناسب هافبک ها و برتری عددی در میانه زمین عامل برتری پرسپولیس در مقابل الوحده خواهد شد.

ناصر ابراهیمی در خصوص بازی پرسپولیس و الوحده امارات در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: در این بازی مهم ترین برگ برنده پرسپولیس برتری عددی خط میانی و بازی سازی از خط هافبک و بستن راههای نفوذ الوحده از میانه زمین است. اگر در روز بازی هافبک های پرسپولیس عملکرد صحیحی داشته باشند به طور قطع با پیروزی زمین را ترک خواهند کرد.

وی افزود: برای گلزنی به الوحده هم از عمق دفاع و هم از سانتر جناحین باید استفاده کرد .به ویژه سمت چپ الوحده ضعیف بوده و فرصت مناسب برای ارسال سانتر و پخش توپ بوسیله دفاع و هافبک پرسپولیس از سمت راست بر روی دروازه این تیم اماراتی بوده و با توجه به قدرت سر زنی مهدی طارمی و وحید امیری احتمال رسیدن به گل پرسپولیس از این روش زیاد است و همچنین ارسال پاس های توی عمق دفاع الوحده فرصت خوبی برای تک به تک شدن مهاجمان و هافبک های پیشتاخته پرسپولیس را ایجاد می کند.

ابراهیمی در مورد حواشی اخیر پرسپولیس نیز خاطر نشان کرد: همواره در ادوار مختلف این گونه مسایل به پرسپولیس ضربه زده و شایسته نیست در آستانه بازی های مهم آسیایی به خاطر دریافت نشدن مطالبات تمرینات تعطیل شود به طور قطع علاوه بر مسایل فنی ، مشکلات روحی و روانی در عملکرد درون زمین بازیکنان تاثیر گذار است . به نظر می رسد مشکل آنقدر بزرگ بوده که حتی برانکو هم از بازیکنان حمایت می کند.

وی با اشاره به حضور گادوین منشا و شجاع خلیل زاده در پرسپولیس گفت: من علت خرید این دو بازیکنان را نمی دانم ، به طور قطع برانکو برای برنامه های فصل آینده اش ، احتیاج به این دو بازیکن دارد.

ابراهیمی با اشاره به نقاط ضعف پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس برای لیگ هفدهم احتیاج به تقویت دفاع میانی ، تقویت جناح چپ و خرید یک هافبک طراح در کنار کمال کامیابی نیا دارد.

تیم های پرسپولیس ایران و الوحده امارت در چارچوپ هفته پایانی گروه D لیگ قهرمانان فوتبال باشگاههای آسیا با قضاوت مینگ فوی چینی به عنوان داور وسط ، به همراه دو هموطنش ویمینگ هو ،دکسن وانگ روز دوشنبه 16 اردیبهشت از ساعت 19:55 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

مصاحبه: پیمان تبریزی، انتشار: آرش محمدی

کد خبر: 765010

وب گردی

وب گردی