8 عنوان کتاب جدید در غرفه نشر افق

مدیر غرفه نشر افق گفت: امسال با 8 عنوان کتاب ترجمه و تالیفی تازه به نمایشگاه کتاب تهران آ مده ایم.

سیامک علی آبادی مدیر غرفه نشر افق در گفت وگو با ایسکانیوز بیان کرد: کتابهای نشر افق که به تازگی امسال به نمایشگاه کتاب آمده است شامل 8 عنوان کتاب ترجمه و تالیفی جدید است.

وی افزود: این کتاب ها شامل اثار تالیفی و ترجمه است . کتاب های"مصاحبه با 12 نویسنده +1" ،" جشن همگانی"، "مردگان باغ سبز" ، "آناتومی افسردگی"، "بی وزنی" ،"کبوترهای ایلیا"، "گنجنامه"، "خرگوش ها و مارهای بوا" و "مردی از ناکجا" از آثار نشر افق است که برای اهالی مطالعه به نمایشگاه کتاب تهران آورده ایم.

علی آبادی در خصوص نمایشگاه کتاب امسال اظهار کرد: روز قبل سیستم دستگاه های کارت خوان دیر به غرفه ما داده شد، البته سعه صدر ما زیاد بود و اغلب مراجعه کنندگان بخصوص دانشجویان که نمی توانستند از بن کارتهایشان استفاده کنند ناراضی بودند که این مشکل دیروز برطرف شد.
مدیر غرفه نشر افق در مورد استقبال بازدید کنندگان از غرفه نشر افق تصریح کرد: فروش کتابها روز اول و بخصوص دیروز رضایت بخش بود با وجود بارش باران که احتمال می رفت باعث رکود استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه بشود ولی امروز استقبال ازغرفه نشر افق بیشتر از روز گذشته بود و فروش خوبی تاکنون داشتیم. امسال نیز غرفه را همانند سال گذشته به نماد چیده ایم و این امر سبب می شود که مراجعه کنندگان به راحتی در غرفه گردش کرده و به کتاب ها دسترسی داشته باشند و با راهنمایی از همکاران ما کتاب مورد نظرشان را خریداری کنند.
مدیر غرفه نشر افق اظهار کرد: امسال اطلاع رسانی در سطح نمایشگاه بهتر از سال گذشته بود و مکان های مشخصی برای راهنمایی بازدید کنندگان در نمایشگاه تعبیه شده است. البته فکر می کنم آن طور که باید تبلیغات نمایشگاه شهر آفتاب در صدا و سیما یا بیلبوردهایی که در بزرگراه های منتهی به نمایشگاه یا در سطح شهر کمرنگ است و تبلیغات آن طور که باید برای نمایشگاه امسال صورت نگرفته است.

گفتنی، غرفه بزرگسال نشر افق در بخش ناشران عمومی سالن A1 راهروی یک، غرفه 8 قرار دارد.

سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب ویزه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی برپاست.

خبرنگار: بخشی پور/انتشار:سلیمی

502

کد خبر: 765035

وب گردی

وب گردی