ترقی: نامزدی که برنامه های عملیاتی در جهت حل مشکلات اقتصادی داشته باشد برای جامعه جذابیت دارد

مسئول امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی درخصوص پیشنهاد خود به کاندیداها برای دور سوم مناظره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: هر نامزدی که برنامه های عملیاتی ملموس تری در جهت حل مشکلات اصلی اقتصاد کشور برای مردم داشته باشد طبیعتا می تواند جاذبه بیشتری برای افکار عمومی جامعه داشته باشد.

حمیدرضا ترقی مسئول امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در خصوص ارزیابی خود از مناظره دوم کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، گفت: اصولگرایان قدری هماهنگ تر و تهاجمی تر در مناظره دوم وارد شدند، تقریبا دستشان از استدلالهای مختلف برای رد عملکرد دولت و رقبای خود پر بود.

وی تصریح کرد: اصولگرایان در این مناظره سعی برآن داشتند تا اخلاقی تر برخورد و در متن سوالات حرکت کنند و تا اندازه ای توانستند موقعیت برتری در مناظره به دست بیاورند.

مسوول امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در خصوص این سوال که آیا از میان اصولگرایان در این دور از انتخابات شخصی به نفع شخص دیگر کنار می کشد یا خیر، گفت: تحلیل ها اینگونه است که به دلیل کشیده شدن انتخابات به دور دوم تمام کاندیداها باید حضور داشته و نیازی نیست تا در دور اول کنار بروند.

ترقی با بیان این که میرسلیم در مناظره دوم میان کاندیداها خوب درخشید، ادامه داد: حزب موتلفه در پی دوران تحقیقات انتخاباتی توانست نامزد خود را به افکار عمومی جامعه معرفی کند و دیدگاه ها و مواضع خود را راجع به مسایل کشور بیان کند؛ از سوی دیگر الگویی برای رقابت انتخاباتی سالم ارائه دهد.

وی ادامه داد: مشی دیگر موتلفه بر این بود تا به افکار عمومی جامعه ثابت کند یک نامزد حزبی دارای برتری هایی است که شاید دیگر نامزدها از چنین امتیازاتی برخوردار نباشند؛ به اطلاعات و برنامه اتکا دارد تا در رعایت چارچوب ها حرکت جمعی حزبی را داشته باشند و در مجموع برای آینده از نیرو و ظرفیت لازم برای اداره کشور برخوردار باشند.

ترقی درخصوص پیشنهاد خود به کاندیداها برای دور سوم مناظره میان کاندیداهای ریاست جمهوری با اشاره به این که محورش مسایل اقتصادی است، بیان کرد: هر نامزدی که برنامه های عملیاتی ملموس تری برای مردم داشته باشد در جهت حل مشکلات اصلی اقتصاد کشور طبیعتا می تواند جاذبه بیشتری برای افکار عمومی جامعه داشته باشد.

وی در پایان گفت: محورهای اصلی اقتصاد در کشور بحث رکود است و در مقابل حمایت از تولید، راه اندازی تولید و راه کارهای برون رفت از رکود، بیکاری و مبارزه با فساد، تحقق عدالت اجتماعی در حوزه اقتصاد و برطرف کردن موانع سرمایه گذاری در کشور است.

300/302

کد خبر: 765057

وب گردی

وب گردی