سرپرست واحد لنجان: تکریم و تعظیم معلم، تکریم و تعظیم علم است

سرپرست واحد لنجان با بیان اینکه تکریم و تعظیم معلم، تکریم و تعظیم علم است. اظهار کرد: « قدردانی از معلم ارج نهادن به مقام علم و تقوی و تجلیل از باغبانی است که هر صبح، سبدی از صمیمیت با خود به کلاس می برد و با انگشتان مهربان خویش، بر شاخه قلب ها فردا را پیوند می زند.»

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سیدحمیدرضا صادقیان، تعالی و پیشرفت جامعه را مرهون زحمات معلمان دانست و تصریح کرد: «امروز، روز بزرگداشت عزیزانی است که در سنگر علم و دانش، سربازانی با اخلاص و دانشمند تربیت کردند.»

وی یکی از اساسی‌ترین نشانه‌های یک استاد نمونه را برخورداری او از توانایی «انسان سازی» دانست و خاطرنشان کرد: «انسان‌هایی که عاشق تربیت هستند، قوی‌ترین انگیزه آنها، شوق انسان‌سازی است. این افراد، از هدایت افراد به شادی و خرسندی می‌رسند. و با تاثیرات شگرف خود در دانش‌آموز و دانشجوی خود می‌توانند سرنوشت ملتی را تغییر دهند.»

دکتر احسان کوچکی با بیان اینکه انسان برای پرواز به سوی کمال، به دو بال علم و ایمان نیاز دارد خاطرنشان کرد: «معلم در خدمت مقدس خود، لازم است اندیشه‌اش را از هر چه غیر خداست پاک کند. و معلمان سرزمینمان که راه کمال را به شاگردانشان می‌نمایانند، بیش از دیگران دارای دو گوهر علم و ایمان هستند.»

معاون آموزشی و پژوهشی واحد لنجان ابزار اصلی کار معلم را گفتار و سخن نیکو دانست و اظهار کرد: «اهمیت شیوه سخن گفتن برای معلم، کمتر از توان علمی او نیست. استادی موفق است که با بیان خوب بتواند روحیه تفکر، تعقل و توان علمی دنشجویان خود را بالا ببرد.»

سرپرست و معاون آموزشی و پژوهشی و مسئول بسیج دانشجویی شهید آوینی واحد لنجان با تقدیم گل و لوح تقدیر از استادان تجلیل کردند.

کد خبر: 765140

وب گردی

وب گردی