برخورد جدی با متخلفان مواد غذایی در نمایشگاه کتاب

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به حضور برندهای مطرح مواد غذایی کشور در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب در شهر آفتاب گفت : گشت شرکت ساماندهی به همراه تیم بهداشت مستقر در نمایشگاه بازرسی و نظارت دقیق بر کیفیت عرضه مواد غذایی را به صورت روزانه انجام می‌دهند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از جام جم ، کامران زنگیشه با بیان این که هم‌اکنون 2 کافی شاپ در ساختمان ملل، یک رستوران، 10 غرفه 36 متری توزیع مواد غذایی سنتی و ایرانی به صورت گرم، 25 غرفه فست فود سرد و گرم و 20 غرفه عرضه تنقلات در محوطه نمایشگاهی شهر آفتاب مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد: در مجموع درحال حاضر 55 غرفه ارائه دهنده مواد غذایی در نمایشگاه مستقر هستند.

او افزود: علاوه بر 55 غرفه عرضه مواد غذایی که آب معدنی به فروش می‌رسانند، 24 غرفه مخصوص توزیع آب نیز در سطح محوطه و پارکینگ‌ها مستقر است.

زنگیشه ضمن تاکید بر اهمیت قیمت قانونی عرضه مواد غذایی در نمایشگاه، تصریح کرد: تمامی قیمت‌ها مصوب اتحادیه است و هر کدام از غرفه‌دارها ملزم هستند قیمت اجناس خود را به صورت درشت و خوانا به شکلی که برای عموم مردم قابل رویت باشد، روی بنر به چاپ کنند و در کنار غرفه‌های خود نصب کنند.

او با اشاره با نظر سنجی غذایی توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، گفت: در صورت نارضایتی مشتری از کیفیت محصولات غذایی و یا نحوه بر خورد غرفه داران، کارشناسان شرکت با متصدیان غرفه شکایت شده برخورد می‌کنند.

زنگیشه ادامه داد: هم چنین شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با همکاری شرکت شهربان و حریم بان با افرادی که به صورت متفرقه و غیر قانونی اقدام به توزیع مواد غذایی می‌کند، بر خورد می‌کند.

دریافت کننده :سولماز ظریفی/ انتشار دهنده : زهره حاجیان

704/700

کد خبر: 765176

وب گردی

وب گردی