استفاده از تلفن ثابت در آمریکا به تاریخ می پیوندد

نتایج یک بررسی نشان می دهد اکثر افراد بزرگسال در آمریکا استفاده از تلفن های ثابت را کنار گذاشته و متوقف کرده اند.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس تازه ترین تحقیقات مرکز ملی آمار سلامت در ایالات متحده، استفاده از تلفن ثابت در این کشور به سرعت در حال کاهش است، زیرا بخش عمده مردم آمریکا دارای گوشی های تلفن همراه هستند و برای برقراری تمامی انواع ارتباطات از آن استفاده می کنند.

بر اساس همین بررسی بخش عمده کاربران تلفن همراه در آمریکا در دهه های ۲۰ و ۳۰ زندگی خود به سر می برند. این تحقیق که در بازه زمانی جولای تا دسامبر سال ۲۰۱۶ انجام شده نشان می دهد که در ۵۰.۰۸ درصد از خانه های مردم آمریکا تلفن همراه وجود دارد، اما تلفن ثابتی در آنها نصب نشده است.

بررسی وضعیت افراد در بازه سنی ۲۵ تا ۳۴ سال نشان می دهد که بیش از ۷۰ درصد از این افراد تنها از تلفن همراه استفاده می کنند و دارای تلفن ثابت نیستند.

همین تحقیق نشان می دهد ۶۰.۷ درصد از نوجوانان آمریکایی تنها از تلفن همراه استفاده می کنند و این رقم در میان بزرگسالان ۵۰.۵ درصد است. در این تحقیق با ۲۰ هزار خانوار آمریکایی در کل این کشور مصاحبه شده است.

از جمله علل کاهش استفاده از تلفن ثابت، کاربردهای گسترده تلفن همراه و سهولت استفاده از آن و همین طور عدم ارائه خدمات نصب تلفن ثابت در برخی نقاط این کشور است.

200/202

منبع:مهر

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 765195

وب گردی

وب گردی