از نسل جوان به عنوان یک راهبرد می توان استفاده کرد

در ادامه با بیان اینکه استفاده از نسل جوان به عنوان یک راهبرد می توان استفاده کرد افزود: خوشبختانه با قول مساعد بزرگان اصلاحات، از حضور جوانان و زنان در لیست شورای شهر هم حمایت شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سعید الله بداشتی در نشست «جوانان برای جوانان» که عصر شنبه در سالن رایزن برگزار شد، به دیدار جمعی از نمایندگان جوانان اصلاح طلب با دکتر روحانی اشاره کرد و افزود: در این دیدار دکتر روحانی تاکید داشتند که در انتخاب جوانان برای پست های مدیریتی کم‌کاری شده است، اما جوانان با حضور خود در عرصه انتخابات بار دیگر جواب محکمی به کسانی می دهند که فکر می کردند اتفاقات دیگری رقم خواهد خورد.


وی در ادامه به برنامه های شورای راهبردی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی اشاره کرد و افزود: این ستاد در کمیسیون های مختلف کار خود را آغاز کرد و گزارشات کاملی به مسئولان ستاد در روزهای گذشته و به شخص دکتر روحانی در دیدار امروز ارائه کردیم.


الله بداشتی در ادامه با بیان اینکه استفاده از نسل جوان به عنوان یک راهبرد می توان استفاده کرد افزود: خوشبختانه با قول مساعد بزرگان اصلاحات، از حضور جوانان و زنان در لیست شورای شهر هم حمایت شده است.


وی در ادامه به آیه شریفه « وَ عِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِینَ یَمْشُونَ عَلَى الارْضِ هَوْنًا وَ إِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَهِلُونَ قَالُوا سَلَمًا» اشاره کرد و افزود: همانگونه که راهبرد ما در پیروزی سال 92 اخلاق مداری بود، در این انتخابات هم این راهبرد معجزه می کند و این را می دانیم که پیروزی با دروغ گویان نخواهد بود.

300/300

کد خبر: 765205

وب گردی

وب گردی