امین‎رضا کمالیان:  هشت سال دفاع مقدس نقطه عطف ارزش‎ها و آرمان‎های انقلاب اسلامی است

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با یادآوری جان‎فشانی، ازخودگذشتگی و فداکاری‎های رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و شهدای جنگ تحمیلی، هشت سال دفاع مقدس را نقطه عطف ارزش‎ها و آرمان‎های انقلاب اسلامی برشمرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر امین‎رضا کمالیان در مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر و جانباز دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان، فاجعه کارگران معدن آزادشهر و شهادت سردار محب فارسی را تسلیت گفت و اظهار کرد: روحیه و فرهنگ شهادت و ایثارگری در دوران هشت سال دفاع مقدس نشات گرفته از تعالیم انبیا و ائمه معصومین است که استعانت گرفتن از این الگوها، همواره می‎تواند راه‎گشا و هدایت کننده مسلمانان در بسیاری از موفقیت باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: هشت سال جنگ تحمیلی ایران اسلامی واقعه‎ای نیست که فراموش شود و باید یاد، خاطره، ارزش‎ها و اهداف آن به نسل‎های آینده منتقل شود تا نسل جوان و نسل‎های آینده بدانند که همه‎ی اقشار جامعه، قشر کارگر، کارمند، دانش‎آموز، دانشجو، معلم، استاد و .... هشت سال مستمر برای دفاع از کشور ایستادگی کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از رشادت‎ها و حماسه‎آفرینی‎های ایثارگران در دوران جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: قدردانی از تلاش‎ها و فداکاری‎های صادقانه این عزیزان با حرف و سخن امکان‎پذیر نمی‎باشد و باید این قدرشناسی در عمل انجام شود.

این مسئول دانشگاهی با اشاره به جایگاه ارزشمند امام خمینی (ره) در ایجاد روحیه انقلابی ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی، عنوان کرد: هدایت کننده و ترغیب کننده مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس شخصی بودند که در زندگی انقلابی ملت ایران نقش به سزایی داشتند و این شخص کسی نبودند جز حضرت امام خمینی (ره) امام خمینی (ره) با نفوذ کلام افراد را به وجد می‎آوردند و باعث پافشاری و استقامت رزمندگان در میدان نبرد بودند.

در بخش دیگری از این مراسم که با حضور رئیس و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان همراه بود از کارکنان ایثارگر و جانباز واحد زاهدان با تقدیم هدایایی، تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: 765206

وب گردی

وب گردی