پایانی بر برنامه آزمایشی اندروید نوقا؛ اندروید O در راه است

همانطور که احتمالاً می دانید گوگل در آینده ای نزدیک اندروید O را معرفی خواهد کرد و از امروز هم برنامه آزمایشی اندروید نوقا که به مشترکان آن اجازه دسترسی سریع تر به نسخه های تازه نوقا را می داد، غیر فعال شده است.

به گزارش ایسکانیوز، گفتنی است انتظار می رود اندروید O که به اعتقاد بسیاری از متخصصیان نام کامل آن «Oreo» (اوریو) است، در خلال کنفرانس I/O گوگل و در تاریخی بین 27 تا 29 اردیبهشت ماه رونمایی شود.

لازم به ذکر است نسخه پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان اندروید O از روز یکم فروردین ماه در اختیار علاقه مندان قرار گرفته که در فصل سوم سال جاری میلادی همزمان با دسترسی کمپانی های تولید کننده موبایل به نسخه نهایی این سیستم عامل، عرضه آن متوقف خواهد شد.

بد نیست اشاره شود که بنابر برنامه زمانبندی غول جستجوی اینترنتی، نخستین نسخه بتای اندروید O همزمان با کنفرانس گوگل I/O به دست کاربران می رسد و در زمان مقرر هم کسانی که علاقه به عضویت در برنامه آزمایشی اندروید O هستند، می توانند نسخه های بتا را از طریق OTA دریافت کنند.

ناگفته نماند گجت هایی که احتمالاً قادر خواهند بود نسخه بتای اندروید O را دریافت کنند عبارتند از نکسوس 5X، نکسوس 6P، نکسوس پلیر، پیکسل، پیکسل XL و پیکسل C.

200/202

منبع: دیجیاتو

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 765259

وب گردی

وب گردی