برگزاری بخش شفاهی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه گفت: بخش شفاهی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت با شرکت دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد به کار خود پایان داد.

دکتر محمود بابازاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز گفت: این مسابقات در واحد ارومیه نیز همانند سایر واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد ارومیه و آموزشکده سما در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه ( بخش برادران) و سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی این واحد ( بخش خواهران) برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات شامل 4 بخش قرائت ( به روش تحقیق و ترتیل )، حفظ، اذان، همخوانی و تواشیح بود که با حضور چهره های جدید از دانشجویان و اساتید سطح کیفی مسابقات به نسبت دوره های قبل ارتقا یافت.

وی ضمن تشریح اسامی راه یافتگان به مرحله استانی گفت: در بخش اساتید رشته قرائت قرآن علی نادری، جعفر نجف پور و صدیقه علیلو، در بخش کارکنان رشته قرائت قرآن به روش تحقیق وحید سیاح، مریم شکاری نیا و سیده سمیه ذاکر و در رشته اذان علی گلابی رضایی و چشمعلی تقی پور به مرحله استانی راه پیدا کردند.

دکتر بابازاده ادامه داد: در بخش دانشجویان نیز در رشته قرائت به روش تحقیق اسماعیل دلخواسته و امیر کوزه فروش، در رشته قرائت به روش ترتیل محمد عبداله زاده، احمد مهدوی و سمیه فتاحی، در رشته حفظ 5 جز تاج الدین شاه مرادی، در رشته اذان سینا آقانژاد و رضا فلاح بخش و در رشته همخوانی و تواشیح دانشجویی گروه نورالهدی موفق به صعود به مرحله بعد شدند.

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در پایان با بیان اینکه در این دوره از مسابقات در مجموع 78 نفر شرکت کننده حضور داشتند خاطرنشان کرد: داوری این دوره از مسابقات با حضور 8 نفر از داوران استانی و بین المللی برگزار شد.

انتشار:آخوندی

کد خبر: 765294

وب گردی

وب گردی