مراسم گرامیداشت «مقام استاد» با حضور معاون رئیس جمهوری  برگزار می شود

در مراسمی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، راه اندازی مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی و اجنماعی همراه با رونمایی موزه دانشگاه و نیز گرامیداشت «مقام استاد» ۱۸ اردیبهشت در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و دکتر سلیمی رئیس دانشگاه مراسم راه اندازی مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و افتتاح موزه دانشگاه از بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در ادامه حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در دانشگاه علامه طباطبائی، مراسم گرامیداشت مقام استاد با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه از ساعت ۱۷:۳۰ در محل سالن تربیت بدنی پردیس مرکزی دانشگاه برگزار خواهد شد.

مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی با هدف حمایت از پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی تشکیل شده است. ساختمان این مرکز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت پژوهشی وزارت علوم تاسیس شد. با راه اندازی و فعالیت های شرکت دانش بنیان در این مرکز، مدل جدیدی از فعالیت علمی و اشتغال‌زایی در حوزه علوم انسانی در اجرای طرح های تحقیقاتی و پژوهشی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

موزه دانشگاه علامه طباطبائی نیز در فضایی به مساحت ۱۰۰ متر مربع در ساختمان مجتمع فرهنگی و آموزشی امام علی (ع) پردیس مرکزی دانشگاه با هدف جمع آوری و مستند سازی و در معرض دید قرار دادان اسناد تاریخی، تصاویر قدیمی، وسایل کمک آموزشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و اداری که طی چند دهه گذشته در دانشگاه علامه طباطبائی مورد استفاده قرار گرفته است.

مراسم گرامیداشت مقام استاد نیز با حضور و سخنرانی دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دکتر سلیمی رئیس دانشگاه در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه در محل سالن اجتماعات پردیس مرکزی دانشگاه برگزار خواهد شد. تقدیر از استادان نمونه و ارائه گزارشی از دستاوردهای آموزشی، پژوهشی، توسعه و پیشترفت اجرای طرح جامع از سوی رئیس دانشگاه از برنامه های این مراسم است.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی هنزکی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 765296

وب گردی

وب گردی