مشکل اینترنت کاربران همراه اول مربوط به اپراتور است؛ گوشی‌ ها را خاموش و روشن کنید

روابط عمومی وزارت ارتباطات مشکل ایجادشده در اینترنت کاربران را مربوط به اپراتور دانست. این مشکل دیروز برای کاربران همراه اول پیش آمده بود.

به گزارش ایسکانیوز، دیروز برخی از مشترکان همراه اول دچار مشکل در شبکه ارتباطی و اینترنت خود شدند و حتی در برخی وب‌سایت‌ها این ایراد را به همه‌ی اپراتورهای اینترنت تعمیم دادند و علت آن را انتخابات بیان کردند.

این اشکال در حالی رخ داد که دیگر اپراتورهای اینترنت ثابت و همراه با اختلال روبه‌رو نشدند.

محمدرضا فرنقی زاد مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با مشکل پیش‌آمده گفت: هیچ مشکلی در زیرساخت‌های اینترنت کشور رخ نداده و اشکال احتمالی مربوط به اپراتورها است.

سخنگوی وزارت ارتباطات توضیح داد: زیرساخت‌های اینترنت کشور در حالت عادی قرار دارد و سرعت آن نیز مطلوب است. بروز برخی اشکال‌ها در اینترنت کاربران به خدمات‌رسانی اپراتورها مرتبط است و کاربران در صورت ایجاد مشکل با اپراتوری که از آن اینترنت دریافت کرده‌اند، تماس بگیرند.

سعید عسکری، مدیرکل ارتباطات همراه اول در این رابطه اعلام کرد که خاموش و روشن کردن گوشی تلفن همراه مشکل اینترنت مشترکان را برطرف می‌کند.

مدیرکل ارتباطات همراه اول توضیح داد:روز شنبه همراه اول نیازمند به‌روزرسانی شبکه‌ی خود بود. بر اثر این به‌روزرسانی اینترنت ۴۰۰ هزار مشترک این اپراتور از حالت عادی خارج شده بود. پس از به‌روزرسانی شبکه همراه اول، مشترکان باید اقدام به خاموش و روشن کردن گوشی‌های خود کنند تا مشکل به وجود آمده برطرف شود.

به گفته‌ی عسکری، همراه اول برای این عده از مشترکان پیامک داده است تا گوشی‌ خود را خاموش و روشن کنند. پس از این پیامک و با اقدام بسیاری از مشترکان، مشکل اینترنت کاربران همراه اول برطرف شد. البته کمتر از ۵۰۰ هزار نفر این کار را نکرده‌اند که با انجام آن مشکلشان برطرف می‌شود.

200/202

منبع: زومیت

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار:آخوندی

کد خبر: 765346

وب گردی

وب گردی