بزرگداشت روز جوان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، مراسمی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی و با حضور هیات رییسه، استادان، کارکنان و دانشجویان همراه بود؛ در خصوص الگوهای رفتاری حضرت علی اکبر (ع) برای جوانان، مطالبی بیان شد.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین در این جلسه با اشاره به سجایای اخلاقی و رفتاری حضرت علی اکبر (ع)، ایشان را الگویی آسمانی و بی نظیر برای جوانان این مرز و بوم معرفی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حیدری ضمن تاکید بر دستاوردهای بزرگ و موثر دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: این دانشگاه می تواند با تکیه بر علم و توانایی جوانان ایرانی، به موفقیت بیشتری در زمینه های مختلف دست یابد.

حجت الاسلام احمد پناهیان نیز در این مراسم گفت: حضرت علی اکبر(ع) در خلق و ظاهر شبیه ترین فرد به پیامبر اکرم(ص) بود و این شباهت در تفکر و مبانی فکری این جوان بنی هاشم نیز مشهود و ایشان صاحب خُلق عظیم بود.

وی افزود: دوره جوانی نکات فراوانی دارد و عالم جوانی دنیای عمیقی است که به سرعت می‌گذرد و ما در غفلت به اینکه همیشه جوان خواهیم ماند، به سر می‌بریم.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: جوانان باید خود را به قله‌های فضیلت و معارف برسانند؛ جوانی فرصتی است که باید خود را با سرعت به قله برسانیم و تنها در این صورت است که می‌توانیم از انرژی جوانی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

شایان ذکر است؛ اجرای سرود و تقدیر از دانشجویان و جوانان موفق، از دیگر بخش های این مراسم بود.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار:اخوندی

کد خبر: 765390

وب گردی

وب گردی