استادان ایده های خود و دانشجویان را برای استقرار در مرکز رشد معرفی کنند

رییس ، مدیران ، اعضای هیات علمی دانشکده زبان های خارجه دانشگاه آزاداسلامی واحدرودهن از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این بازدید که 2 ساعت طول کشید اعضای هیات علمی در جلسه ای با حضور مدیر مرکز رشد ، رییس اداره ارتباط با صنعت ، از نزدیک در جریان فعالیت های صورت گرفته مرکز رشد دانشگاه در 18 ماه گذشته قرار گرفتند.

جلال حیدربیگی مدیر مرکز رشد واحدرودهن با بیان مطالبی در خصوص روند تاسیس و آغاز بکار مرکز رشد گفت: این مرکز با حمایت ها وتلاش های مستقیم رییس واحد، تلاش های معاون پژوهشی در آذرماه 94 با استقرار 10 واحد فناور شروع بکار کرد. در18 ماه گذشته مرکز رشد پس از بررسی طرح ها و ایده های رسیده به شورای مرکز رشد تا به امروز 10 واحد فناور دیگر در مرکز پذیرش شده ودر حال استقرار هستند.

وی گفت: با تلاش های دکتر افشاری مدیرکل تجاری سازی دانشگاه آزاداسلامی که سال گذشته مدیریت مرکز رشد این واحددانشگاهی را به عهده داشتند مرکز رشد توانست تابه جایگاه مطلوبی در مجموعه مرکز رشد برسد . بطوری که همزمان به عنوان رییس کارگروه منطقه 4 مراکز رشد دانشگاه ( استانهای البرز ، قم ، مرکزی وتهران ) هم فعالیت داشت.

مدیر مرکز رشد واحدرودهن گفت: از اساتید در خواست می شود ایده های فناور خود و ایده های دانشجویان خلاق و مبتکر را که زمینه تجاری شدن دارند جهت استقرار در مرکز رشد، تولید وتجاری سازی محصول ، به مرکز رشد معرفی کنند.

وی گفت: در سال دوم تعداد 4 شرکت از مجموعه شرکت های مرکز رشد موفق به اخذ تاییدیه دانش بنیان از معاونت علمی ریاست جمهوری شدند.

دکتر ماحوزی مدیر گروه دکتری ادبیات فارسی واحدرودهن با ابزار خوشحالی از تاسیس مرکز رشد دانشگاه این مرکز را محل مناسبی جهت پرورش ایده های خلاقانه دانشجویان واساتید در حوزه های مختلف عنوان کرد .

خانم کریمی رییس اداره ارتباط با صنعت مرکز را عامل ارتباط بین علم وبازار دانست واز اساتید در خواست کرد دانشجویان فناور وخلاق را جهت بهره مندی از حمایت ها ی مرکز رشد معرفی کنند.

دکتر محمدی رییس دانشکده زبان نیز با بیان مطالبی در خصوص فعالیت اعضای هیئت علمی در مرکز رشد ابراز امیدواری کرد، اساتید بیش از پیش در فعالیت های فناور فعال شده و از حمایت های معنوی آیین نامه های مربوط نیز بهره مندی گردند.

در پایان حاضرین از شرکت های فناور مستقر در مرکز رشد که توسط اساتید ودانشجویان راه اندازی شده ودر حال تولید محصول وتجاری سازی هستند بازدید به عمل آوردند.

دریافت کننده: مهرنوش زارعی/انتشار:آخوندی

204/200

کد خبر: 765417

وب گردی

وب گردی