رییسی: کمک به افراد زیر خط فقر برنامه فوری من است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از فوری ترین برنامه های من کمک به افراد زیر خط فقر مطلق با کمک مجلس است.

به گزارش ایسکانیوز، آقای رئیسی در بدو ورود به ساختمان شیشه ای صدا و سیما برای شرکت در برنامه گفتگوی ویژه خبری در پاسخ به سوالی درباره اولویت برنامه اش افزود: با کمک مجلس بلافاصله تلاش می کنیم تا یارانه این دسته از افرادی که دچار آسیب های فراوانی هستند به سه برابر افزایش پیدا کند.

وی تاکید کرد: شرایط این افراد به گونه ای نیست که ما آنها را به هفته یا زمان های دیگر واگذار کنیم بلکه باید در سریع ترین زمان ممکن و به روز مشکل آنها را کم کنیم.

رئیسی در پاسخ به این پرسش که آیا از اقوام شما برای اشتغال در دستگاه ها درخواستی از شما کرده اند پاسخ داد: از زمانی که مسئولیت هایی داشته ام به طور طبیعی درخواست هایی از جانب اقوام و فامیل و آشنایان بوده است اما چون روحیه مرا می شناسند که اهل تبعیض اداری نیستم به نوعی ناامید شده اند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: برای من عدالت اداری اهمیت فراوانی دارد به همین علت از آنها تشکر می کنم که در این زمینه همراهی کردند تا من بتوانم در مسائل اداری عدالت را رعایت و از تبعیض پرهیز کنم.

وی گفت: در سفرها مردم به صورت فزاینده ای موضوع بیکاری را با من مطرح می کنند و از سویی دیگر بازنشستگان هم در زمینه تامین هزینه ها مشکلاتی دارند در حالی که آنان خانواده هایشان غیر از فرزندان به نوه ها هم گسترش پیدا کرده است از سویی دیگر کسانی هستند که کار خود را نیز از دست داده اند که باید انها را نیز در نظر گرفت.

رئیسی ایجاد کار و کرامت برای مردم و جوانان جویای کار و رونق اقتصادی صنعتی، معدنی و کشاورزی را شعار و اولویت برنامه های دولت خود در صورت پیروزی اعلام کرد و افزود: باید کشاورزان در روستاها از دولت احساس حمایت کنند تا آنها در روستاها بمانند و مهاجرت نکنند که نتیجه آن حفظ سنگر تولید در این مناطق خواهد بود.

۳۰۰/۳۰۰

کد خبر: 765441

وب گردی

وب گردی