حمایت بانک ملی ایران از شرکت های دانش بنیان

تفاهمنامه همکاری بانک ملی ایران با صندوق نوآوری و  شکوفایی با حضور محمدرضا حسین زاده مدیرعامل این بانک و بهزاد سلطانی رییس هیات عامل صندوق امضا شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم امضای این تفاهمنامه که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد :آینده از آن شرکت های دانش بنیان است و این روند در نظام بانکی نیز به خوبی محسوس است.

وی افزود: استراتژی بانک ملی ایران ، همکاری گسترده با شرکت های دانش بنیان است و سوگیری اقدامات ما این را به خوبی نشان می دهد.

به گفته حسین زاده، بانک ملی ایران قصد دارد شرکت های زیرمجموعه خود را واگذار کرده و منابع حاصل از آن را در شرکت های دانش بنیان سرمایه گذاری کند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از شرکت های دانش بنیان به کمک مالی محدود نمی شود ، اقدامات بانک ملی ایران برای توسعه بانکداری الکترونیک و راه اندازی سامانه بام را از جمله فعالیت های موفق انجام گرفته توسط شرکت های دانش بنیان اعلام کرد.

در این مراسم همچنین رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با ابراز خرسندی از آغاز همکاری با بانک ملی ایران، از تلاش برای راه اندازی برج های فناوری در کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه طی ۱۰ سال آینده، دانش بنیان ها بزرگترین شرکت های کشور خواهند بود، ادامه داد: دانش بنیان ها شرکت های نمایشی نیستند بلکه در تولید ناخالص داخلی کشور اثرگذار خواهند بود.

برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این مراسم اعلام کرد: بر اساس تفاهمنامه امضا شده، این شرکت ها از تسهیلات بانکی با نرخ های ترجیهی برخوردار خواهند شد.

در حاشیه این مراسم، باجه بانک ملی ایران در محل صندوق نوآوری و شکوفایی نیز افتتاح شد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:آرش محمدی

کد خبر: 765450

وب گردی

وب گردی