ترقی: کاندیداها وعده‌های خود را با فرمول ارائه کنند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مشکلات کشور قابل حل است اما کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید فرمول‌های خود را ارائه دهند تا مردم بتوانند به صحت و سقم شعارهای آنها پی ببرند.

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا ترقی با بیان اینکه شعارهایی که نامزدها می‌دهند باید همراه با برنامه و فرمول کار بوده تا قابل ارزیابی باشد، اظهار کرد: اگر کسی شعارهای بدون برنامه ارائه دهد مردم نباید بپذیرند، باید مشخص شود اگر کسی خواست مثلا فقر یا بیکاری را برطرف کند با چه فرمول‌هایی می‌خواهد این کار را انجام دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه قطعا فرمول‌های متعددی وجود دارد، ادامه داد: این طور نیست که مشکلات کشور قابل حل نباشد. طبیعتا اگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرمول‌های خود را ارایه دهند مردم می‌توانند به صحت و سقم این شعارها کاملا پی ببرند و کارشناسان اقتصادی مختلف می توانند این نوع قول‌ها را مورد ارزیابی تخصصی قرار دهند، روی آن شرح و تفسیر بدهند و افکار عمومی فرمول را مورد بررسی و دقت کافی قرار دهند تا واقعیت مساله برای مردم شفاف شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص کنار کشیدن کاندیدا ها به نفع یکدیگر خاطرنشان کرد: هر احتمالی وجود دارد منتها این احتمالات مربوط به بعد از مناظرات کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است، تا پایان مناظرات هیچ بحث کنار کشیدن مطرح نیست و نتیجه مناظرات و تاثیر آن روی افکار عمومی جامعه و تغییراتی که در پایگاه اجتماعی هر یک از این نامزدها به وجود می‌آید تعیین کننده خواهد بود، آن وقت می‌شود تصمیم گرفت همه در صحنه باشند یا آرای متمرکز روی یک نفر باشد.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: امیدواریم این انتخابات با سلامت، نشاط، حضور گسترده مردم و به دور از هیجانات خاص تبلیغاتی و براساس بصیرت و دقت مردم در انتخابات صورت بگیرد و فردی که بتواند ملت ما و کشور ما را از مشکلات اقتصادی موجود عبور دهد و به سمت یک پیشرفت و تعالی معنوی سوق دهد انتخاب شود.

302/302

کد خبر: 765507

وب گردی

وب گردی