باید به جوانان بهاء دهیم و به دستآورد های علمی آنان  ارزش داد

مراسم گرامیداشت مقام معلم با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، مسئول دفتر نمایندگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان و جمعی از معاونین و مدیران و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین صفوی مسئول دفتر نمایندگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به روز بزرگداشت مقام والای معلم ، اظهار داشت: انبیاء معلمان بزرگ تاریخ هستند و به شهادت مورخان، تمام پیشرفت های بشر مدیون معلمان نمونه است که به همه ویژگی های وجودی انسان توجه می کنند .

وی همچنین ادامه داد: علم آگاهی و روشنایی دانش را با ابزار قلم به زنجیر کشیده می شودو فرهنگ زیر بنای همه مقوله های رشد جامعه است.

دکتر صفوی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به افزایش هسته های فناور و شرکت های دانش بنیان افزود: علم باعث افزایش قدرت می شود و ما باید به سمت افزایش هسته های فنآور پیش رویم .

مسئول دفتر نمایندگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار والا دانست و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاهی مردمی و محصول انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید دارای جایگاه بسیار بالایی باشد و باید به سمت تقویت هسته های مطالعاتی حرکت کنند و استادان و دانشجویان به سوی اهداف کلان این دانشگاه سوق داده شوند.

دکتر صفوی تاکید کرد: علم باید برای ما تولید ثروت کند و زاینده باشد.علمی زاینده است که مال خودمان باشد .امروز علم ماست که باعث شد در موقعیت های مختلف در مقابل زیاده خواهی دیگران با اقتدار بایستیم چرا که ما باید به جوانان بهاء دهیم و به دستآورد های علمی آنان ارزش داد.

کد خبر: 765549

وب گردی

وب گردی