مولاوردی: نفی دستاوردهای نظام در مناظرات برخلاف امنیت ملی است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نفی کردن و سیاه نمایی مطلق هر آنچه که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان دستاورد نظام محسوب شده است برخلاف امنیت ملی است.

شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درخصوص بی اخلاقی هایی که در رقابت های انتخاباتی صورت گرفته است، در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: برای برگزاری یک انتخابات باید اخلاق انتخاباتی رعایت شود اما متاسفانه تاکنون این گونه نبوده است.

وی ادامه داد: در سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که از افتخارات نظام است بعد از انتخابات متعددی که به صورت مستمر و متناوب در کشور برگزار شده شاهد بی اخلاقی هایی بودیم که امیدواریم در مناظرات پیش رو اصلاح شده و شاهد این گونه بی اخلاقی ها در مناظرات دیگر نباشیم.

مولاوردی با بیان این که کاندیداها به جای ارائه برنامه با تخریب یکدیگر وارد مناظره شده اند، گفت: نفی کردن و سیاه نمایی مطلق هر آنچه که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان دستاورد نظام محسوب شده است برخلاف حتی امنیت ملی است و چهره ای که از کشور در برابر دیدگان جهانیان ترسیم می شود جای سوال و تعجب برانگیز است.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 765605

وب گردی

وب گردی