خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان ذخیره های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

وزیر بهداشت گفت: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس، افتخار و تجدید خاطره از دوران با شکوه جنگ تحمیلی است و آنها، ذخیره ها، گنجینه ها و سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید حسن هاشمی شب گذشته در دیدار با دکتر کیانی یکی از جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس،گفت: شهدا و جانبازان، از تمام هستی خود گذشتند تا کشور، انقلاب اسلامی و دین اسلام، حفظ شود بنابراین هر مسئولی در جمهوری اسلامی ایران باید خودش را وامدار آنها بداند.

وزیر بهداشت یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان، افتخار است و شاید مهمترین کاری که یک مسئول می تواند انجام دهد، عمل صحیح به وظایفی است که بر عهده دارد.

دکتر هاشمی اضافه کرد: در صورتی که مسئولان به طور صحیح به وظایف خود عمل کنند، شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده های آنها خوشحال خواهند بود چراکه فکر می کنند راهی را که انتخاب کرده اند، گم نشده و ادامه دارد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه امیدواریم مسئولان جمهوری اسلامی ایران بتوانند اهداف، آرمانها و آرزوهای شهدا، انقلاب و امام خمینی(ره) را محقق کنند، افزود: آرمان شهدا و امام خمینی(ره) چیزی جز سه شعار اصلی انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نیست

دکتر کیانی جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس نیز گفت: دیدار مسئولان با خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان در خانواده های آنها تاثیر مثبت دارد و همین که هنوز افراد دلسوزی وجود دارند که به فکر ما هستند، ارزشمند است.

وی گفت: کار بدون توقع، ارزش به مراتب بالاتری دارد و تشکر می کنم که وزیر بهداشت به دیدار ما آمدند.

دریافت کننده:زهرا پورعادل/انتشاردهنده:زهره حاجیان

700/703

کد خبر: 765644

وب گردی

وب گردی