کارگاه آموزشی یک روزه با عنوان"ارزیابی آزمایشگاهی آسفالت مسلح با الیاف مصنوعی "با رویکرد تعریف یک روش نوین در افزایش مقاومت و طول عمر آسفالت روسازی راه، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این کارگاه آموزشی به همت انجمن علمی گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و با حضورحدود ۶۰ تن از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران؛ در سالن آمفی تئاتر این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با بیان اینکه این کارگاه در راستای تلاش برای ایجاد محیطی پویا و بانشاط و نیز جداب نمودن مباحث نوین علمی برای دانشجویان برپا شد اظهارکرد: استفاده از پتانسیل و توانمندی های اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در زمینه مباحث نوین و کاربردی؛از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بوده است.

همچنین می توان برگزاری این کارگاه را آشنایی و مقایسه انواع الیاف های مرکب،دلیل ترک خوردگی آسفالت،افزایش طول عمر آسفالت و نیز افزایش مقاومت آسفالت را از دیگر اهداف برگزاری کارگاه آموزشی ارزیابی آزمایشگاهی آسفالت مسلح با الیاف مصنوعی ذکر کرد.

کارگاه آموزشی ذکر شده با سخنرانی دکتر جواد تن زاده عضو هیات علمی گروه عمران این واحد دانشگاهی برگزار شد و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از دیگر بخش های این کارگاه آموزشی بود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با دارا بودن حدود ۴ هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی و ۹1 عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 765700

وب گردی

وب گردی